Снимка: Getty Images/Guliver Photos
fallback

Интернет е предпочитан  рекламен пазар от 1/4 от британските рекламодатели, пише BBC. Скорошно проучване сочи, че растежът на онлайн рекламите е цели 3 пъти по-бърз през 2010-та година в сравнение с предходната. 
 
С нарастването на постъпленията с близо 13 на сто вече е достигната обща годишна сума от 4,5 милиарда евро, давани от британски рекламодатели в световната уеб мрежа. Големите компании възстановиха рекламните си бюджети след стагнацията покрай глобалната криза и най-печеливш от това се оказа интернетът, коментират експерти. 
 
Очаквано най-напред в продаването на рекламно място са социалните мрежи, където увеличението е с близо 200%. Онлайн видео рекламирането също е скочило почти двойно с 61 млн. евро, дадени за реклами, появяващи се преди, по време или след видео клипове.

Телевизията също може да се похвали със стабилно възстановяване на приходите от реклама  след рецесията. Но това не може да се каже за пресата, която продължава да страда от остра липса на солидни рекламни постъпления.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

3

Анонимен

преди 13 години

Нищо ново под небето. Съвсем очаквана тенденция. С нетърпение, чакам да фалират маса български вестници.

2

до 1

преди 13 години

АдБлок + върши перфектна работа , постоянно добавям мигащи гадости които буквално ми тровят престоя в нета.На моменти като ми писне изключвам даже флаш плеяра на браузера.С 4 ядрен феном съм но некои страници ми вдигат над 20% натоварване на процесора само заради *** реклами.Нема как да го преглътна , ще блокирам всичко мигащо. :)

1

Mечо Мечев-Мечистия

преди 13 години

Нека се увеличава колкото си ще... Набримчил съм адблока - няма реклами. :) Чистота, беличко, празничко...

fallback