Интернет е предпочитан  рекламен пазар от 1/4 от британските рекламодатели, пише BBC. Скорошно проучване сочи, че растежът на онлайн рекламите е цели 3 пъти по-бърз през 2010-та година в сравнение с предходната. 
 
С нарастването на постъпленията с близо 13 на сто вече е достигната обща годишна сума от 4,5 милиарда евро, давани от британски рекламодатели в световната уеб мрежа. Големите компании възстановиха рекламните си бюджети след стагнацията покрай глобалната криза и най-печеливш от това се оказа интернетът, коментират експерти. 
 
Очаквано най-напред в продаването на рекламно място са социалните мрежи, където увеличението е с близо 200%. Онлайн видео рекламирането също е скочило почти двойно с 61 млн. евро, дадени за реклами, появяващи се преди, по време или след видео клипове.

Телевизията също може да се похвали със стабилно възстановяване на приходите от реклама  след рецесията. Но това не може да се каже за пресата, която продължава да страда от остра липса на солидни рекламни постъпления.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase