Снимка: Булфото
fallback

Не всички абонати на ЧЕЗ България ще получават всеки месец фактурите, показващи сметките, които ще плащат, стана ясно на проведена днес пресконференция на компанията. От ръководството на ЧЕЗ обаче увериха, че при неполучени фактури няма да бъде прекъсвано електрозахранването.

Сметки за даден месец ще имат „една трета – една втора“ от абонатите, а следващия месец – останалите. Не стана ясно дали на третия месец (от цикъла на въведеното от 7 май тримесечно отчитане) фактури ще получат всички клиенти. Не бе уточнен и принципът, по който ще бъдат избирани абонатите с фактури.

От ЧЕЗ не отговориха на въпроса защо ще прилагат този неясен метод на изпращане на сметките, след като от ДКЕВР заявиха, че електроразпределтителни задължително трябва да изпращат всеки месец фактури на гражданите.

Досега във връзка с тримесечното отчитане в компанията са постъпили около 270 жалби, като след проверка е установено, че 200 от тях са основателни.

Общият брой на подадените жалби срещу сметките за ток от началото на годината са 900.

Вижте още

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

20

vlka angelova

преди 15 години

da se premahnat opredelenite taksi i da si plachtame realno izrashodvania tok

19

преди 16 години

"От днес ДКЕВР започва проверка на ЧЕЗ България относно начините за прилагане на тримесечното отчитане." Много познат ход на дядо Шушулов, отначало успокои топката, и после воле към потребителите, че при направената проверка всичко се оказало наред...

18

la

преди 16 години

отивам днес в местния (Сливенски) клон на горепосочената фирма, да си платя тока, и ми заявяват, че съм трябвало да нося стара бележка. ти жалката фирма, не стига че 18% ми увеличават тока, не стига че спира толкова често, не стига че преди 5 месеца ми изгоря монитора, защото не става за никакъв х** тока им, ами и ще ме карат да обикалям и само неудобства ще ми създават!!!!

fallback