Не всички абонати на ЧЕЗ България ще получават всеки месец фактурите, показващи сметките, които ще плащат, стана ясно на проведена днес пресконференция на компанията. От ръководството на ЧЕЗ обаче увериха, че при неполучени фактури няма да бъде прекъсвано електрозахранването.
Сметки за даден месец ще имат „една трета – една втора“ от абонатите, а следващия месец – останалите. Не стана ясно дали на третия месец (от цикъла на въведеното от 7 май тримесечно отчитане) фактури ще получат всички клиенти. Не бе уточнен и принципът, по който ще бъдат избирани абонатите с фактури.
От ЧЕЗ не отговориха на въпроса защо ще прилагат този неясен метод на изпращане на сметките, след като от ДКЕВР заявиха, че електроразпределтителни задължително трябва да изпращат всеки месец фактури на гражданите.
Досега във връзка с тримесечното отчитане в компанията са постъпили около 270 жалби, като след проверка е установено, че 200 от тях са основателни.
Общият брой на подадените жалби срещу сметките за ток от началото на годината са 900.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
20
vlka angelova
преди 15 годиниda se premahnat opredelenite taksi i da si plachtame realno izrashodvania tok
19
"От днес ДКЕВР започва проверка на ЧЕЗ България относно начините за прилагане на тримесечното отчитане." Много познат ход на дядо Шушулов, отначало успокои топката, и после воле към потребителите, че при направената проверка всичко се оказало наред...
18
la
преди 16 годиниотивам днес в местния (Сливенски) клон на горепосочената фирма, да си платя тока, и ми заявяват, че съм трябвало да нося стара бележка. ти жалката фирма, не стига че 18% ми увеличават тока, не стига че спира толкова често, не стига че преди 5 месеца ми изгоря монитора, защото не става за никакъв х** тока им, ами и ще ме карат да обикалям и само неудобства ще ми създават!!!!