Снимка: Булфото
fallback

Онлайн медиите се справят добре въпреки забавянето на икономиката, като тези, които показват най-добри резултати, са сайтовете с качествено съдържание и силна марка. Това коментира пред Ройтерс президентът на Online Publishers Association (OPA) Пам Хорън.

В сегашната ситуация сайтовете имат предимство пред традиционните медии, защото позволяват на рекламодателите да се насочат към потребителите по много точен и печеливш начин, смята Хорън.

По думите му тази възможност да се насочва посланието по много ефикасен начин означава, че създателите на интернет съдържание би трябвало да продължат да отбелязват значителни рекламни приходи през настоящия икономически труден период.

Вижте още

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback
fallback