Управляващият директор на Zed digital Cybermark Иван Иванов има 12-годишен опит в областта на интернет, интернет маркетинг и реклама, стратегии за разработка, развитие и налагане на интернет продукти и утвърждаване на интернет марки.
Автор е на статии за интернет комуникации, ползваемост на интернет сайтове и онлайн маркетинг.

- Г-н Иванов, вие винаги сте били оптимист по отношение на развитието на интернет в България, оправдават ли се очакванията ви до момента?

Абсолютно! Още от първите му стъпки в България, винаги съм усещал и вярвал в неограничените му възможности. Това ми усещане не ме е подвело нито веднъж до момента.

- Кой ползва интернет в България? Кога и защо според вас?

Всеки, който има възможност, използва интернет, а започне ли веднъж, е много трудно да спре. Тогава използването става по всяко време и за абсолютно всичко, което му хрумне. Той е като дишането. Използваш го, за да живееш.

- Какво е състоянието на интернет рекламния пазар?

Все още малко странно. Наред с превръщането му в сериозен бизнес и нарастващите парични потоци, които се изливат в него, продължава партизанщината, дребните интрижки, заяжданиците и всички други пречещи му да се развива глупости. Нищо ненормално за България.

Вижте още


Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase