Вече четвърти ден продължава започналото на 10 октомври изложение Реклама Експо 2005. На него участват близо 160 фирми, разположили щандовете си в Националния дворец на културата.

Очаквайки
обещания от организаторите интерес на потребителите и утрешната конкурсна програма, Dnes.bg продължи с интервютата с някои от участниците в изложението.

След като вчера ви представихме мнението на фирмите за
рекламния пазар в България, сега представяме техните виждания за рекламата в Интернет. 

Как гледате на Интернет-рекламата в България? Включват ли я в концепциите си рекламните фирми или все още се отнасят с недоверие към нея?

Маргарита Спасова, Камея Дизайн: Рекламата в Интернет ще се развива все по-добре. Нашата фирма започва да предлага услугите си и в Интернет-средата - малко късно в сравнение с другите, но за нас все пак навреме. В момента залагаме само на популяризиране на продуктите, но през следващата година смятаме да заложим и на Интернет-продажбата.

Елена Павлова-Сапунджиева, УниМедия: Интернет-рекламата е нещо не толкова ново и не толкова непопулярно. Все пак на нашия пазар тя е малко пренебрегната, но с течение на времето със сигурност ще има все по-важна роля в рекламната концепция на фирмите. Интернет-рекламата е част от директния маркетинг, а според нас точно в прякото обръщане към потребителя е бъдещето на рекламата. Чрез това лично отношение към „обекта”, т.е. какво точно и как точно да се препоръча, е доста по-лесно да се привлече вниманието му.

Йорданка Димитрова, Фарко: Интернет-рекламата, също както целият рекламен пазар, се развива. И това е много хубаво. Лошата страна е, че не се знае до каква степен тя влияе на потребителя и до каква степен има възвръщаемост на инвестициите.

Милена Джурова, Дея Ра: Рекламата в Интернет навлиза доста активно на пазара. Фирмите трябва да обърнат внимание на това и да използват този факт. Пример за това е фактът, че нашата фирма поддържа виртуален формат на каталозите и брошурите ни. Освен това правим сайтове и имаме собствен сайт, на който обръщаме нужното внимание.

Габриела Лазарова, Комуникация 2002:Обръщаме особено внимание на рекламата в Интернет, тази среда е също толкова важна, колкото и останалите. Имаме дизайнери, които се занимават с Интернет-реклама. Доста потребители имат достъп до нея и тенденцията е да стават все повече.

Камелия Домусчиева, Алекс Адвъртайзинг: Интернет е една добра и печеливша среда. Ние още не работим в нея, но смятам, че ще се ориентираме натам скоро. Сайтът на компанията ни е доста ефектен, и в него залагаме на по-интересните неща и на по-различния подход. Като започнем да правим реклама в Интернет, тя също ще бъде такава.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase