Снимка: БГНЕС
fallback

Анкета с клиенти за нивото на обслужване се организира от 7 до 11 декември тази година в НАП-Русе, съобщиха от офиса на приходната агенция в града.

Оттам обясняват, че целта на допитването е чрез шест конкретни въпроса и възможност за лесни, но ясни отговори да се определи цялостното ниво на обслужване на клиентите на приходната администрация в Русе.

Обхванати са както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие към гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения.

От офиса на НАП в Русе припомнят, че това е 24-то подобно проучване, което се извършва два пъти в годината.
"Надяваме се нашите клиенти активно да се включат в проучването, защото всички техни препоръки са много важни за нас и ние им отделяме сериозно внимание", казва директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

8

ГОВОРИТ МОСКВА

преди 3 години

ИЗГОНИХА КFC И MАКДОНАЛС ОТ ТОЗИ ЕВРОПЕЙСКИ ГРАД ДА НИ ПЕЕ АЛЛА ПУГАЧОВА И ДА ДРЬНКАТ ЕДНИ КАМБАНИ ОСВЕТЕНИ ОТ ХОДЖАТА В ИСТАНБУЛ

7

Чалгарин дудаев

преди 3 години

АКО НЕ СИ ОТ АБВ..БКП..ИЛИ РУСКОЕЗИЧНИТЕ В РУСЕ...КУЧЕТА ТЕ ЯЛИ.ОМИТАЙ СЕ И НАМРАЗИ ТОЗИ ГРАД.

6

Анонимен

преди 3 години

НАП е като свинска *** - недейте рови там, че много ще мирише.

fallback