Снимка: Highsnobiety

Модната и рекламната индустрия определено имат различни стандарти и похвати за привличане на аудиторията.

Когато двете се съчетаят обаче, понякога резултатите могат да бъдат меко казано скандални.

Желанието да прелъстяват, продават и събират внимание е довело много от модните марки да поемат по пътя на скандала.

Методите варират от секс през насилие до социални коментари – всичко, което е необходимо за привличане към даден продукт.

Представяме ви топ 10 на най-скандалните рекламни кампании в модата:

1. Деним и голота

Продължавайки тактиката за провокация на емблематичните кадри към кампаниите на Calvin Klein деним, дизайнерът Алекзандър Уанг предлага също толкова впечатляващи визии през 2014. Проектът е с участието на Ана Еверс и насочва към полемика относно голотата на рекламите. „Това не е провокиращо само в рамките на сексапилното, но и провокация за разговор... Не диктувам за какво е това съобщение. Интересната част е да видиш как хората го интерпретират и какво имат да кажат за това. Разбира се, ще има хора, които няма да се съгласят.“

Вижте останалите в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase