Снимка: YouTube
fallback

Новата реклама на Gillette е в духа на движението #MeToo и отправя едно много позитивно послание към обществото - бъдете добри, давайте добър пример, защото момчетата, които ви гледат днес, ще станат насилници утре.

Някои биха казали, че това е прекрасен ход от страна на компанията - едно социално ангажирано послание, целящо промяна към по-добро. То обаче е агресивно насочено към собствените клиенти на Gillette - мъжете. И вместо това да се окаже печеливш ход, компанията сякаш сама си вкара таралеж в панталоните.

Рекламният клип е със заглавие "Вярвай" и таргетира така наречената "токсична мъжественост". Компанията за самобръсначки променя известния си слоган: "Най-доброто за един мъж" в "Най-доброто, което един мъж може да бъде" и призовава своите клиенти да търсят отговорност един от друг са собствените си постъпки и поведение спрямо жените.

Клипът представя кадри на изключително агресивно поведение от страна на мъжете - сексуален, физически и психически тормоз. След това във видеото са показани добрите примери, а акцентът е превенцията.

Някои приветстваха посланието и заявиха, че това е начин 30-годишната компания да обнови собствения си слоган така, че да е релевантен със съвремието. Други обаче са на коренно противоположно мнение и не само изразиха своето неодобрение, а отказаха да купуват продуктите на Gillette.

Само за 48 часа рекламата има близо 3 милиона гледания. 37 000 души са харесали видеото в YouTube, 253 000 са отбелязали, че посланието не им харесва.

Коментарите са предимно негативни и повечето твърдят, че това е феминистка пропаганда.
"За по-малко от две минути успяхте да заличите най-добрата си таргет група. Браво!", пише потребител. 

"Току що Gilette показа, че не иска да има нищо общо с мъжкарите. Ще уважа желанието ми. Ползвам марката откакто получих безплатна мостра за 18-тия си рожден ден. Вече няма да си купувам самобръсначки на Gillette!", сподели друг човек в социалните мрежи.

Някои настояват компанията дори да се извини официално за рекламата, но марката споделя, че слогънът напълно съвпада с вижданията и политиката им, защото те истински вярват в най-доброто в мъжете.

"Ако мъжете търсят отговорност за собствените си постъпки един от друг, ако спрат с извиненията за лошото си поведение и застанат зад едно ново поколение, което работи в посока самоусъвършенстване, можем да помогнем за създаването на една по-позитивна среда, която ще окаже влияние върху идните поколения", споделят от Gillette.

I’ve been shaving since I was 12, since the beginning I used Gillette because that’s what my father used, now I will never use it again, and neither will my father, collectively been your customers for 50+ years never again #BoycottGillette #Gillette

— Ary (@ary31574363) January 15, 2019

@Gillette has made it clear they do not want the business of masculine men.

I will grant their wish.

I have used #Gillette razors since they sent me a free sample on my 18th birthday, and will no longer buy any of their products.

— Rule The Wasteland (@MongoAggression) January 14, 2019


Въпреки масовата негативна реакция, все още има хора, които подкрепят посланието, отправено от компанията за самобръсначки.

"Благодаря ви, Gillette че обвързахте слогана си с нещо смислено, важно и истинско. Този дебат трябва да се случи най-накрая. Защо има толкова негативна реакция и оплаквания, след като рекламата показва лошите, но и добрите страни на мъжете??", пише потребител в Twitter.

Thank you, #Gillette, for taking a chance on attaching your tagline to something meaningful, important and real. This conversation needs to happen. Why are there is so many complaints when it’s showing the good and bad side of #masculinity? https://t.co/gd4rsp5SP0

— happyasbarry (@happyasbarry) January 15, 2019

 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

86

Гого

преди 5 години

Господарите ни нямат нужда от свободни, мислещи, независими, образовани, мъжествени представители на мъжкия биологичен пол. Те имат нужда от деградирали, зомбирани, феминизирани, кастрирани, объркани, хомосексуални или безполови ***, които да не знаят на кой свят се намират и изпълняват безропотно всякакви заповеди. Колко е гнусно това чудовищно претопяване на идентичността, било полова, било национална, било родова. Тази гнусна левичарска борба със семейството, с християнските ценности.

85

Aha

преди 5 години

целта на господарите на света е ясна.Отслабване на мъжете за да могат да ни контролират

84

Белобрадко

преди 5 години

Ползвах ги, когато на ножчетата им пишеше "Made in UK", т.е. до преди 10-15 години. Нещо започнаха да дращят после и минах на други.

fallback