Снимка: istock

Знаете ли, че според изследвания, ако човек има приятелски отношения с колегите си, производителността му се увеличава значително.

Как бихте определили вашето ниво на комуникация на работното място? В следващите редове ще прочетете за едни от най-често допусканите грешки с колеги, които могат да ни костват добрата репутация.

Не помните имената на всички колеги

Независимо дали работите в голяма или малка компания, важно е да научите навреме кой как се казва. Дейл Карнеги, който е един от най-известните лектори за личностно развитие и автор на редица книги, сред които и "Как да печелиш приятели и влияеш на хората", винаги е препоръчвал да се обръщаме към хората с имената им, от момента, в който ги срещнем. По този начин показваме уважение към тях.

Не глезите колегите си

Какво ще кажете за сутрин, в която отивате на работа и колегата ви приготви кафе или ви е донесъл нещо малко за закуска? Ще се почувствате приятно. Ако искате да си спечелите репутацията на приятен колега не забравяйте понякога да правите тези малки жестове.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase