Плащате много пари за хотела, препоръчан от сайтове, приятели и куп други места. Разбира се, че очаквате да получите най-доброто без значение кой сте и как се държите. Вие сте царят, клиентът! Дали?
Колкото и лъскава да изглежда една стая, тя крие в себе си доста бактерии, история и капани, които могат да се отразят на почивката и здравето ви. Отношението ви към персонала също се оказва ключово за това колко приятен и безпроблемен ще бъде престоят ви. Вижте защо:
1. Персоналът знае всичките ви тайни
Така че отнасяйте се мило с него, за да си останат скрити. Все пак в хотела сте под 24-часово наблюдение и не забравяйте кой чисти след вас и какво може да открие в стаята ви.
2. За по-големи отстъпки звънете директно в хотела
Много хора използват сайтовете-търсачки за хотели при избора на почивка. Те рекламират места с конкретни отстъпки, ако поръчате през сайта, ала реално шансът ви да си издействате впечатляващо намаление е по-голям, ако пробвате да звъннете лично в хотела. Хотелите плащат комисионна средно около 25 % на тези сайтове, така че със сигурност ще се спазарите за по-изгодна цена.
3. Внимателно с минибара
Не само, че ви таксуват доста солено за всяка консумирана напитка и храна в него, ала има вероятност и те да са с изтекъл срок на годност. Четете внимателно етикетите!
Останалите тайни четете в Tialoto.bg тук
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
10
Анонимен
преди 7 годиниТова рецепционистката да ти избира стаята не му ли се вика "търговия с влияние"?
9
spec
преди 7 годиниАми не е точно така, стаите се разпределят от фронт офис мениджър или директно от резервационната система като се има предвид контингенти , условия и тн. Само малките или долнопробните хотели оставят това на рецепционистите защото е предпоставка за грешки или злоупотреби.
8
ник
преди 7 годиниНе е вярно за най-добрата цена директно в хотела. Там цената е твърда. Но през определени сайтове, които им водят много клиенти, цената може да е много по-ниска. Зависи от сайта, колко клиенти им праща.