Изабел Каро се бори с анорексията вече 15 години. Снимка: nolita.it
fallback

Италианската марка дрехи Nolita, част от групата Flash&Partners, стартира кампания „Не на анорексията“. По улиците в италианските градове се появиха рекламни пана със снимки на голата девойка, страдаща от анорексия, съобщава tgcom.

Кампанията, чийто автор е скандалният италиански фотограф Оливеро Тоскани, е насочена към младите жени, които следват модните тенденции и цели да обърне общественото внимание към проблема с анорексията, от който, заедно с булимията, в Италия страдат 2 милиона души.

Лицето на кампанията – 26-годишната французойка Изабел Каро, казва, че е решила да покаже изтощеното си тяло на хората, за „ да видят и да знаят до какво може да доведе анорексията“, с която тя се бори вече 15 години.

65-годишният Оливеро Тоскани, известен най-вече със скандалните си рекламни кампании за United Colors of Benetton, казва: „Проблемът с анорексията отдавна ме интересува. Много е интересно, че сега компания, която работи в сферата на модата, разбра важността на проблема и се реши да участва в тази кампания.“

Акцията, получила подкрепата на Министерството на здравеопазването на Италия, съвпада по време с откриването в Милано на Седмицата на модата.

Снимките на моделката са върху рекламни пана в големите италиански градове.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

36

До № 35

преди 13 години

Пишеш явни глупости, *** си изяж закуската и се махни от компютъра, после се и разходи на чист въздух

35

anonimna

преди 14 години

ne ot anoreksi se zabolqva kogato si vaobrazi6 4e si mnogo debela i po4ne6 strogi dieti taka organizma ti svikva da ne qde6 i po4va6 vmesto nagore da hoi6 tragva6 nadolo s kilogramite i taka :)

34

maria

преди 15 години

tova e nai-ujasnoto ne6to koeto moje da se slu4i na edno momi4e

fallback