Раздухаха истерията от няколко града в Европа, където заради огромният брой коли на единица площ, се появи замърсяване с азотни оксиди. Такова замърсяване в България няма никъде. Замърсяването от автомобилите никъде не превишава по никой показател, 10% от максимално допустимите норми. Да, има замърсяване от автомобилите, но е незначително. При замърсяване в София с фини прахови частици шест пъти над нормите, делът на автомобилите в него е между 1/1000 и 1/10000, а Фандъкова зове - спрете колите
До Анонимен 32Що мислиш, че токът за електромобилите е произведен от въглища, а не от слънчеви централи?А колко енергия и пръст отиват за да се произведе един двигател с вътрешно горене?
ЕК колите нямат оше 7 години, а тук говорим за най-най по-по-най ... Евтините още не са пуснати на пазара. Ако ги пуснат догодина, това значи че в България ше го подкарат през 2035-а, а до тогава едва ли ще има държава ...
Пътища ви построи Бойко и вдигна доходите, да си купите коли, и пак му ядат краката, а трябва да ги целувате.
До АнонименДам, така е. Вероятно ще се развива инфраструктурата за ел коли, както и самите ел. коли но в БГ ще стане най-бавно. Тук още се карат масово дизели и изобщо коли от 90те. Наистина хората нямат пари за по-нови но и това вече е друга тема.
До 25Къдеот кма воля има и начин. Щом в Калифорния не е проблем, щом в Норвегия не е проблем ... значи ще е проблем при нас, защото бъллгарите, нека си го кажем направо, сме масово загубени и неделватни неандерталци ...:) Хижи! Нека ви е гадно!
Не и ла да спра ЕС класата, да ВА гледам лошо да завъртя гумити и да ви запуша и да отпраща ней работаБЕГЕ. УТРИИИИ 4 LIFE GANGSTA YOLO SWAG 42000000000000
До 21Представям си. Където има търсене, има и предлагане. 6-7 милиарда лева се дават за бензин всяка година. Мислиш ли, че ако ома възможност за печалби в милиарди на година, няма да се изгради наново к фрастрилтурата и нужните мощности?
1во, не е много вярно, че колите в Софие не са причинител за мръсния въздух. Наистина не са овновния, но определено имат дял. Само за едно ходене от някй от кварталите до центъра може да се видят поне 5 димящти таратайки, замърсяващи, като за 5 коли едновременно. Отделно ел. колите не са достатъчно развити още. Представете си как тръгвате за Варна и спирате на една от тези междинни станции да заредите а там има още 3-4 коли, които чакат да заредят, а едно зареждане е поне 40 мин.
До 20Ще тръгне, но трянва да го пуснеш нагряването поне 25 минути, преди да тръгнеш, защото ало тръгнеш със студен автомобил, ще изразходваш около 4-5 пъти повече енергия....
В БЪЛГАРИЯ автомобилите са над 2 милиона!Под автомобил се разбира- лека кола, ван, микробус, товарен бус, автобус, камион, ТИР.Представям си, как всички ще искат да се зареждат вечер, след работния ден.
Представете си зима на -15 градуса, електромобила паркиран пред блока и заринат в сняг, последно зареждан преди няколко дни, в задачата се пита колко метра ще мине и дали въобще ще тръгне?
Ел. автомобила само за града.За да си свършиш работа ти трябва истински автомобил , а не скъпо менте.
По пътищата родни: 980 коли на ток, хибридите – 6631