Глупости на търкалета.Изобретение на инженер-***.Как се повишава комфортът в автомкбила при спиране?
Нищо интересно не виждам, освен че диаметър на спирачния диск е увеличен до максимум... тоест - повече, отколкото позволява обикновен спирачен апарат.Зa сметка на това виждам поне десет потенциални проблема, които оскъпяват неимоверно "изобретението"... може би ще има приложение в супер-колите. За обикновените е просто излишно и скъпо.
Първия проект за гума,двигател,спирачка,генератор, дето си спомням е от 50-те години.За автомобилната индустрия, проекти надминали времето си колкото искаш.Въпроса е ,че всичко иска да премине тестове за да се докаже на практика.
След 3 години употреба трябва да се смени не само гумата, но и джантата. И цялата спирачна система. Сигурно е добра иея, ако парите не са проблем...
Човек да се чуди как с толкова умни инжинери които се изказват в коментарите под подобни статии, България не е водеща технологична сила...
Убягва ми смисъла тука. Единствената разлика, че ще дисковете не са хванати на главините, а на джантите. Досега гледахме височина на джанта, ширина, изнасяне, а от сега вече и дали ще ти пасне на колата. Освен това накладките от вътре ще имат по-малка допирна площ с дисковете, отколкото ако са отвън - дъгата е по-къса.
....спирачките не захващали само отвън диска а вече и отвътреХхахха! *** дето си написал или превел материала" Спирачките винъги са били и отвън и отвътре на диска!Пфу ! Смешници!
Те родните монтьори (хамали) от много разбиране се налага да ходим от един на втори, трети и всеки плюе по-предния и така безкрай а проблема не се знае какъв е ! РАЗБИРАЧИ СА
Как така се повишава комфорта при спиране???? С кое точно алуминиевата джанта повишава комфорта при спиране. Да не говориме че по здраво от винкело нема.Железните джанти са си железни.
Революция! Джантата и спирачния диск в гумата