До КрайДо Край в гърба- върви си в Ню йорк или в Солун или на майната си.Единствения начин да съм съгласен с платеното паркиране е и аз да взимам дял от него.Ето няколко въпроса за размисъл-От колко години има синя зона?Колко паркинга са построени от тогава?Ако паркирането в зоните е платено, паркингите ще бъдат ли безплатни?Защо паяците още са незаконни?До кога ще ги търпим тия ***-плащаме им заплати за да ни обират.
Направете си сметка бе хора - зелената зона важи от 08:00 то 19:00 - това са 11 часа по 1 лев на час. Ако е заета нон стоп това са 4500*11=49500 лева максимално което може да им напълни джобовете - НА ДЕН. Айде направете си сметка до сега общо колко места синя и зелена зона има в София и къде отиват тия пари....
Няма смисъл от това... наистина... Хората пак ще паркират и нищо няма да се промени освен парите които ще отиват при хората отговорни за това. И за какво даваме пари ние за зелена зона - за да карат депутатите С класи и да спират където им падне ли? Не е и природата причината - въздуха в центъра е еднакво мръсен колкото в краен квартал като Младост - вижте картите със замърсяване. Не е и заради паркоместата - ако бяха кадърни тия *** щяха да вдигнат паркинги на етажи... *** накратко ($)
Крайно време беше. Честито на Лозенчани. Селяните , които паркират в квартала, че в центъра е скъпо - ВЪН!
Проблемът е, че общината не се погрижи да има паркинги, което е нейно задължение, а вместо това налага данъци и глоби. Платената зона за паркиране е горе-долу като един нов данък. Навсякъде по света първо се правят паркинги, а ако това не помогне чак тогава се въвеждат платени зони за паркиране. Колко паркинга има в София, където сега са платени зони? А колко паркинга има в тези два квартала, които сега ще ги прецакат да плащат за паркирането? Паркингите са два вида - общински и частни, но къде
Добре де, а "Крива река"? Най-уникална улица с паркирали на тротоара коли е Каниц срещу детската градина, гаражите са капанчета, а на тротоара -трошки.Почвайте и нашия квартал, че ми писна от паркирали на тротоара железа без катализатори.Сложихте преди 2 год. асфалт и пак го разбиха трошляците на Ами Буе, не живеят в квартала, не плащат данъци. Колчетата между Каниц и Ами Буе ги сложихте само на завоя.Вижте на Гешов, пред кръчмата - къща са паркирали поне 4 автомобила, на велоалеята.Писна ми!
Некой пък реши че с данък от 20-100 лв. общината трябва да му направи паркинги навсякъде където иска да иде. Малък но много *** народ. Що не си заявиш претенцията на кмета на Ню Йорк дето първия час в паркинг ти е 20 долара. па и на кмета на Солун що го не кажеш.
В цял свят паркирането е привилегия. Шефът има най-хубавото място в подземен, или надземен паркинг на бизнес сградата. Пешеходците плащат данъци, за да имат право да ходят на тротоара, а не да го разбиват 20 г. трошки паркирали безобразно. В същото време сте си дали гаражите за фризьорски салони и капанчета, и укривате данъци от наемите.А да и колелета не карате, щото скандинавците са по-*** от Вас, цялото им правителство ходи с колелета. Затова сте първи по инфаркти и инсулти. Ще си плащате!!!
Какво е едно от предназначението на данъците - изграждане на инфраструкура, в това число и паркинги/паркоместа за общо ползване. Значи, гражданите дават едни пари на общините за да бъде извършена точно определена работа. Общините не си вършат работата. Хората имат прова да си ги поискат обратно или да откажат следващо плащане.
Бизнес центрове с гаражи!!!! Ти чуваш ли се?! В една бизнес сграда има едно паркомясто на 100 квадратни метра. А на тази площ работят 10 човека. Не знам за какви паркоместа бълнуваш. А всичко да се премести по моловете е безумие. Не че там има достатъчно паркоместа.
Богати са, а ние не. Това, че имаш гараж как ти решава въпросът с паркирането като излезеш да си вършиш работата с колата, когато се налага? Ами по никакъв начин, даже се влошава положението, тъй като още една кола търси място за паркиране по улиците. Паркиране по улиците, в това е проблемът - няма изградени паркинги, както е по света, за да не паркираш по улиците.
Бъркаш разбира се. Паркирането е право, а не привилегия, точно както използването на улиците и тротоарите за всяко друго разрешено нещо, примерно да ходиш по тях. От известно време доста малoумно се върти твърдение за Япония, което поне по няколко причини няма връзка с платените зони и реда в паркирането. Япония не е България - там населението е 20 пъти по-многобройна при само 3 пъти по-голяма територия от България. Там имат добре изграден бърз и удобен транспорт, в България няма такъв. Богати с
В София колите са малко, но проблема с паркирането е голям, защото общината не само че не си върши работата в това отношение, което е подсъдно, но и влошава ситуацията с разрешаването на безразборното строителство и със тези платени зони за паркиране. Не е трудно да се види как е решен въпросът с паркирането в подобните на София градове в Европа и да се разбере, че платените зони са паркиране са последното нещо, което се прави. В София е обратното, започва се с платените зони, като ни лъжат, че
Ред в паркирането е едно, а платена зона за паркиране е съвсем друго. По закон ред в паркирането на територията на общината трябва да осигури кмета, в случая Фандъкова и пак по закон общината може да въвежда платени зони за паркиране, като между двете неща няма никаква връзка или зависимост. Всеки, който смята, че трябва да се плаща за паркирането, нека да е наясно, че това няма връзка с ред в паркирането като причина да се въведе платена зона. Прокуратурата трябва да разследва Фандъкова защо не
Паркирането не е право, а привилегия! В Япония, за да си купиш автомобил трябва да докажеш, че има къде да го паркираш.Писна ми от 12-20 годишни трошки паркирали на тротоари, зелени площи, завои, и пешеходни пътеки. На Иречек, Каниц, започнаха да паркират по две колони автомобили. Няма видимост нито за шофъори, нито за пешеходци.Препоръчвам - всички офиси, кафета, медицински центрове, работилници да са извън жилищните сгради, за тази цел има бизнес центрове с гаражи. Българинът да си плаща.
До Анонимен 74:Ми що не си избрахте по-кадърен кмет, бе тарикат? Например: профа. М.Мирчев - "Кукуригу-кукавицата" (-Катя, ти ли си?) Или оня "отцепника отвсякъде", къф` беше - "частния енерговед" Кадиев, дето на всички избори независимо какви, все е в листите и все е "Независимо - неизбираем", разбираш ли... То и на Барекадата жена му драпа за мястото на Фандъчка, ама сори... Не става! Демокрация - не сме съгласни, болшинството от столичани, разбираш ли!
За или против? "Зелена зона" в София скача с 4 500 места