(продължение)Иначе е ОК това което казват:...Вече е нетърпимо за нас да продължава прикриването на това несъответствие с преследване на жертвите и със замазване на симптомите на проблема. Включването на невключените, но без да стане услугата приемлива, е именно замазване на един от тежките симптоми. Преди да боядисаме тавана, трябва да поправим течащия покрив. Преди да създаваме механизми за привличане на ученици...
"Национална мрежа на родителите"Крайно време да се спре с "Национална ..."Национална мрежа за децата например е форма на анонимност на група водещи НПО-та, които се самокомпреметираха с по-раншен провалил се законопроект за закрила на детео и сега са се затаили отзад, уж били 150 организации. Тези прокараха неработещата Наредба вместо провалилия се законопроект по-рано. Няма национална мрежа за родители, това е абсурд. Не могат да съществуат национални мрежи...
Аз учих през 20 век и образованието беше съобразено с талантите и интересите на ученичите, основното беше еднакво но след това всеки си избираше някое профилирано училище според интереса и продължаваше образованието. Защо изгубихме топлата вода и сега се опитваме да я открием отново?
Пак не са разбрали Основният проблем - Немогат и нежелаят да ги накарат да учат от криворазбрана демокрация ! Вярното е, че става "?" за организация.
Ние, като уж знаем какво е Менделеевата таблица, та голям праз. Едни китайски коли имахме и тях ги споразихме.
Нана Мелконянц-традиционно,типично име на българка убразувана в Армения -бивша колония на България по времето на Хан Крум
До Анонимен 40Главната цел на образованието е да даде култура и манталитет. Какво ги интересува финландците дали знаят Менделеевата таблица, когато за има-няма две десетилетия станаха от най-бедните една от най-богатите страни в Европа. И то благодарение на образователната си система, както многократно е анализирано и доказано.
На Европа не й трябвали образовани и мислещи хора... Поредната опорка без капка мисъл. Затова вече рекрутират програмистите ни директно оттук.
Като се има предвид, че учениците в някои части на България вече са масово ромчета, нищо чудно. Да, сред белите българчета също има много зле, но главният процент се пада на братчедите.Не, че това трябва да ни успокоява.
До Анонимен 13Стига с тази Финландия.... Не може да сравяваш двете страни и образователните им системи. Много е тъпо като почне така да се сравнява. Българските деца, и в частност тези, които искат да научат, са много по- кадърни от тези във Финалндия. Отделно в България в училищата се учат много повече неща от колкото във Финландия. Мога дори да ти дам един много *** пример пример - финландските ученици незнаят какво е Менделеева таблица.... Трябва да си гледаме нашия двор, а не чуждия.
Ехеее пълно е с разбирачи така като гледам коментарите! Абе умници, колко от вас си спомнят нещо от физика, химия и математика, ако не се занимавали с тези дисциплини и след гимназията? Я се информирайте и вие малко, прочетете нещо за образователната система във Финландия, сравнете техния стандарт с нашия и тогава критикувайте мнение, различно от вашето!
Още през 1957г. великия Ерих Фром писа-"обществото от *** е мечтата на политиците и рекламодателите". Да купуват и гласуват без да се замислят. Скоро официално ще почнат да ни раздават наркотици- така де , мислещия човек е враг на статуквото. Той има нахалството да мисли самостоятелно и да задава неудобни въпроси.
Досега поне за най малкият грях на учителите- частните уроци не се поискала финансова отговорност ! Трябва до един да ги арестиват че укриват с това данъци!!!! АМА САМО ТОВА ДА БЕШЕ ПРОБЛЕМА, УВИ НЕ Е...
Целта на училището е да научи децата да мислят, както и да направи първичната селекция, тъй като хората не се раждат еднакви и разликата между тъпия и умния първо проличава в училище. След това на тъпите се дава една посока, на умните - друга. А когато няма държава и училището не работи по този начин, тъпите стават политици и едри бизнесмени и крадат успешно създаденото от умните. И държавата изчезва окончателно.
Истината е ,че училището е загуба на време. Интересувам се от физика и математика а те ме изпитват за класическа литература. Редно е всеки да развива силната си страна.
От образованието зависи всиччко останало. Оправете образованието и ще имате и икономика, и съдебна система, и по-малко катастрофи по пътищата, и по-малко хора в затворите... Доказано, но трябва малко ум.
Тази мацка е на хранилка при Сорос.Статията е пълна глупост ,писана от хора,които не са изнесли нито един урок.Категориите свобода ,разнообразие,автономност...се използуват превратно и спекулативно.Тези принципи не са нещо ново и се отнасят за дейности по реализиране на единно базисно учебно съдържание, за неговото надграждане при даровити деца ,както и за осъвременяване на методите на обучение и характера на взаимоотношенията между учители и ученици.За частните училища впечетленията ми са негат
40% функционална неграмотност на 15-годишните българчета