Идеята не е лоша. Но трябва да се доразвие както е споменал 35. Зацапването трябва да се случи със спрей устойчив на влага, а системата за измиване да е отделна, със съответния разтворител. Добре, добре. Има бизнес в това!
До Тарикат 32само на сухо време!! а ако започне да вали когато си на път зарязваш колата насред пътя или спиш в нея докато не спре да вали
Браво!Най-накрая да използват нещо тия камери. Който ползва, да плаща. Който не му се ползва - има самолети, влакове, автобуси или си седи вкъщи.
Търся срещу заплащане майстор, който да ми направи измиваща система за регистрационната табела. Там, помпата от чистачките да мие и номера на колата. Идеята е - зацапвам цифра или две от номера на колата си. Джиткам си. При евентуална палка, с един бутон системата трябва да измие табелата на колата ми. Нищо незаконно няма в това !!! Монтирал съм си система за да ми е номера четлив!
Да ви дерат. Като искате да карате коли. До магазина ходите с коли, защото стесе обездвижили. Що не дерат колоездачите. Куцо, кьораво и сакато се качиха на коли за по2-3 хил. лв. Сутрин по 5 мин не мога да пресека на другия тротоар от коли. Да ви дерат...
Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава.― Атанас Буров
23 - ето ти малко примериАвстрия / Унгария / Швейцария- винетка само за магистрала, като в Австрия има и няколко изключения за първокласни пътища. Франция / Италия - само магистралите са платени.В Германия и Холандия - както са писали по долу, таксата е включена в горивото Със сегашната система тол+винетка в България няма такава възможност? Поправи ме ако греша?
От една страна тол такса за магистралите, от друга винетка за реп. пътища? Това значи 100% платени пътища? Не ми е известно да има друга такава "държава". Винаги има безплатна алтернатива.
Винетната система е най-тъпата възможна. Погледнете една карта, къде се прилага. Основно източна Европа, без Турция.Миналата година имах годишна, валидна до Август. Счупи се колата още Април и се наложи да купя нова, за резервната работна "кошница"-93год, защото не можело да се прехвърли остатъчното време на друга кола. Така и не проверих по-детайлно защо не може. Най-справедливо е да се плаща на разстояние, ама така ще плащат само активните шофьори, а на неделните няма да им вземат нищо!
До 7. .От 25 г. живея в Саарбрюкен. Каква заплата взимаш 1000 евро ли като общ работник в склад. В Германия няма нито Винетки нито Тол такса. Таксата за магистралите е включена в Горивото. Колкото повече караш и зареждаш гориво толкова повече плащаш. Тези 45 % от заплатата ти няма да ги усетиш ако заплатата тие висока. По интересното е какви са цените на хранителните продукти тук в Саарбрюкен. За 50 евро пазарувам за 4 човека за две седмици храна. Има и магазини където пазарувам и за три седмици
До Анонимен: Бойкономиката се крепи и на наредби и смяна на касови апарати през 5-6 месеца. Също така смяна на паспортите скоро може да е на 5 години. Смяна на номерата на автомобилите и изобщо всякакви такси и смени.... как инъче да живурка администрацията .....?!
Вкарайте и гражданската отговорност тук поне да има смисъл цялата система.Така кола без гражданска може да бъде видяна на момента и спряна от най-близкия патрул. Трошката да се конфискува ако не се плати....
До сега глобяваха мутрите на Методиев Борисов, сега ще започнат да глобяват и камерите. Че защо са им на камерите пък пари ? Сринаха малкия и среден бизнес, след което започнаха с тези на приятелите си от бившата Държавна Сигурност, като Васил Божков и Кирил Домусчиев. Никога повече правителство с полицай и политици от Герб. Те са си изцяло зависими.
До ГНЕВЕНДругарю, това че вече не може да караш трите си коли с една винетка не е грабеж, а въвеждане на ред.
Камерите на тол системата ще започнат да глобяват от 17 февруари