Снимка: outnow.ch

Някои служители са по-добри, по-работливи и по-кадърни от други и това е нормално, но има и такива, които попадат направо в графа "кошмар за работодателя".

Има служители, които са едновременно некадърни, мързеливи, вечно недоволни и негативно настроени към колеги, шефове и компания.

Ето и 10 характеристики на едни наистина кошмарен служител:

1. Точността не е сред вашите качества
Независимо дали забравяте важни срокове, дали закъснявате за работа и срещи, дали обичате да се разтакавате и да губите ценното време на колегите си, ако го правите - вие едва ли сте много харесвани в офиса.

2. Все се извинявате за нещо
Има една латинска поговорка, която гласи: "Excusatio non petita accusatio manifesta." Грубо тя се превежда като "Който се оправдава, всъщност се обвинява." Не разчитайте с оправдания да накарате другите да ви простят некомпетентността.

3. Задоволявате се с минимума
Ако гледате да полагате минимални усилия в офиса, колкото да избегнете уволнението, то вие определено не сте най-добрия служител на фирмата. Ако шефът ви иска повече от вас, а вие реагирате с раздразнение, явно работната етика ви куца.

4. Обичате да клюкарствате
Не всички клюки са лоши, но все пак ако обичате подлите сплетни зад гърба на шефове и колеги, вие едва ли имате добра репутация в офиса.

Още по темата четете в Tialoto.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase