Снимка: Bulgaria ON AIR

В навечерието на българското европредседателство някои потърсиха начини как да се възползват от него.

Така се родиха няколко реклами, които събудиха недоволство в социалните мрежи, а закачливите реплики се пренесоха и в парламента.

И не само. В студиото на "България сутрин" гостите използваха определения като "калпава реклама", "заблуждение", "пропаганда".

Още по темата

"Няма нищо лошо в една калпава реклама, но да покажеш всичко не е добър подход. Винаги трябва да се комуникира с едно единствено послание", категоричен бе рекламистът Камен Кирилов.

Журналистът Нора Стоичкова не се съгласи, че една лоша реклама е нещо безобидно и попита откъде са дошли и къде са отишли парите за нея.

"Претенциите към продуктите, предлагани от медии, рекламисти, които се плащат от държавния бюджет, би трябвало да бъдат високи, те трябва да отговарят на съвременната представа за нашето Отечество", подчерта тя.

Според Стоичкова Бистришките баби не са древни, това, че сме гостоприемни е било символ някога, а рекламата въвежда в заблуждение.

"Днес сме гостоприемни към туристите, които идват у нас, за да правят каквото си искат", отправи поглед към друга тема гостът на Bulgaria ON AIR.

Камен Кирилов не вижда смисъл от художествената украса в рекламата с Бистришките баби и обясни, че тя не е точно такава.

"Тук нещата опират до пропаганда, до PR", смята рекламистът, докато Нора Стоичкова пита къде ѝ е фокусът, какво продаваме в нея?

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase