Снимка: Bulgaria ON AIR

Благотворителността е не влагане на пари,  а помощ за нуждаещите се, казва Григорий Лепс. Добрата новина е, че в  България над 51 процента от хората участват в дарителски каузи. Нова кампания ни подсеща, че SMS-ът  е един от начините да отвориш вратата на доброто и да помогеш на някой от телефона си. Какви кампании можем да подкрепим и защо е важно да сме добри за непознатия?

"Вратата за доброто у нас отдавна е отворена, това е и целта на кампанията - да припомним на хората, че имат съмишленици. Тази платформа ще стане скоро на 13 години и с SMS, или онлайн може хората да подкрепят различни каузи. В момента има над 180 каузи у нас, които се подпомагат чрез DMS", каза в студиото на "България сутрин" директорът на Българския дарителски форум Красимира Величкова. 

Тя обясни, че преди години каузите на DMS са събирали най-много средства за лечения.

"Имаше време, когато каузите бяха малко. DMS промени нагласите и сега всеки, който има нужда, може да се обърне към света. Каузите са разнообразни - за бебета, за култура и много други", коментира в ефира на Bulgaria ON AIR директорът на Фондация "Bcause" Елица Баракова.

По думите й, сега всеки, който е в нужда може да се обърне към света. "Каузите са много, както е шарен живота", обясни тя.

"Кампаниите за бездомни животни също имат активни и редовни дарители у нас. Сега имаме и няколко училищни каузи - СМГ набира средства за олимпийските си отбори, за да могат да се връщат и да ни радват с успехи", каза още Величкова.

Баракова допълни, че много малки училища също участват в тези каузи за по-добро бъдеще.

"DMS не е просто един интрумент, в който се пращат SMS-и. Това е един инструмент за помощ между различните каузи", сподели още тя.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase