45

Анонимен

преди 13 години

Прав си - снимката е от Гавраилово където товарен влак отнесе такси, загинаха шофьора и двте му пътнички! Причината - таксиджията пренебрегнал сигнализацията на прелеза, показваща че идва влак!

44

ИВО

преди 13 години

АБЕ ХОРА Я СИ ОПРАВЕТЕ ИНФОРМАЦИЯТА ЧЕ ТОКУ ВИЖ ЩЕ ИЗКАРАТЕ ВТОРИЯ ЛОКОМОТИВ ВИНОВЕН ,АКО Е ТАКА ТО ЗНАЧИ ЧЕ ШОФЕРА НА РЕЙСА Е ПИЛ ДО СУТРИНТА ЩОМ КАТО Е ВИДЯЛ ВЛАКА НЕ Е СПРЯЛ!!!!!!

43

анонимен

преди 13 години

абсюлютни глупости,инцидента изобщо не е така както се представя ии тази снимка не е на влака във които ..забележете се удари автобуса .и прелеза не е с автоматични бариери.

42

Анонимен

преди 13 години

Сумата си е почти реална! Имаш да опъваш към 2 км кабели, имаш датчици и релета които струват маса пари защото са с изключително висока сигурност на действие (на практика без човешка намеса отказите са от порядъка 1 на 10000) имаш и два светофора (за влаковете от двете посоки), апаратен шкаф, самите бариери, светофарите на прелеза (автомобилните), захранващо устроиство (да преобразува напрежението от контактния проводник до работното за устроиството! Имаш монтаж, изпитания.... даваш гаранция...

41

Анонимен

преди 13 години

Мале, мале.... Явно не си на ясно как стоят нещата с прелезите - прочети 18то мнение -човека го е обяснил много точно!

40

Анонимен

преди 13 години

Нереална сума. Ако имаше някаква конкуренция ии истински конкурски щеше да струва доста по-малко. А пък ако наистина са толкова скъпи и много ги крадът - винаги има начин да се защитят по-сериозно за повече пари, щото само застраховка не е достатъчна. Да не говорим, че е масова практика тези пазачи да се напиват до безсъзнание.

39

Жо

преди 13 години

До 42 мале мале: Ако бариерата е повредена и не може да се спусне, прелезопазачъте ДЛЪЖЕН да излезе на пътя на колите с червен флаг /нощем с червена светлина/ и да подаде сигнал за спиране. Толкова е просто...

38

мале мале

преди 13 години

хахаххаха е това го има само в бг.тя бариерата сигурно скоро не е била сваляна .Много ми е интересно какво трябва да направи пазачът след като бариерата не се спуска автоматично.може би трябвало да се провеси на нея и последа седне на нея за да стои свалена.*** и ще го съдят щото не е успял да я свали .За това че не е подал сигнал ,че е развалена да но за другото много интересно обвинение ще е.

37

Анонимен

преди 13 години

АПУ (автоматично прелезно устройство) струва с монтажа към 15 бона! Само че много ги гепят щото има много кабеляк и бобини.... жалко е..

36

alkatraz

преди 13 години

HORATA OT MINISTERSTVOTO DA SE SABERAT I DA VZEMAT NEKVO RESHENIE ZA MODERNIZIRANE NA PRELEZITE I DA RASKARA TEQ PIQNKI OT TAM.IMA TOLKOVA MLADI MOM4ETA BEZ RABOTA KOITO 6TE SI Q VUR6AT SUVESTNO.SEGA SE OTARVAHA BEZ INCIDENTI....NE MI SE MISLI AKO TOQ AVTOBUS BE6E PULEN S DECA????STIGA STE SLAGALI TEQ KAMERI PREZ 1 KM AMI SI OPRAVETE DURTITE PRELEZI OT VREMETO NA PRABABA ...

35

Анонимен

преди 13 години

Бъди сигурен че е подаден, не познавам колеги които "пестят" въздуха за свирката преди прелез...... Във Vbox има доста клипчета с влакове - обърни внимание че на всякъде преди прелез се свири, поне два пъти....

34

киро

преди 13 години

7,8 РАКИЙ ВИЖДАШ САМО МЪГЛА,ни прелези,ни влакове те стряскат,рано сутринта 2 бързи бири и си готов за работа,такъв е починът по селата за началото на деня

33

Анонимен

преди 13 години

ako se e opitval ry4no da svali barierata,za6to ne e sprql dvijenieto predi tova.^Te6e da e po-razumnoto re6enie.Lo6oto e ,4e ne e edini4en случай..,Преди време бях свидетел на подобно нещо в с.Ясен(Плевен-София) на прелеза ,който води към бившото Плама Плевен, по който уж няма движение на влакове и колите преминават с по 50 и нагоре км/ч едно локомотивче си премина при вдигнати бариери и бе чист късмет ,че никой не се бе засилил

32

Жо

преди 13 години

До 34 хх: Благодаря за подробната информация, която представи. Излиза, че има най-малко двама задрямали, след като слънцето вече се показва на хоризонта- Али Али и Мустафа Али Ахмед. Не си упоменал, подаден ли е звуков сигнал от локомотива на 400 метра преди прелеза.

31

хх

преди 13 години

София. Ако се потвърди информацията, че прелезопазачът не е спуснал бариерите на жп прелеза, както му е било наредено, за него ще има последствия. Това съобщи пред Агенция Фокус инж. Божидар Стоянов, главен ревизор по безопасността в Национална компания Железопътна инфраструктура. Инцидентът се е случил тази сутрин в 5,55 часа на километър 56 + 710. Прелезът се е намира в междугарието Люляково Дъскотна, който е с ръчни бариери и прелезопазач. Дежурен тази нощ е бил прелезопазачът Али Али. В 5,40 ч от съседната гара му е наредено да спусне бариерите за влак 30543. Това е влак на БЖК. При нареждането в 5,40 часа той е уведомен, че влакът ще замине в 5,43 часа. Пътуването от гарата до прелеза е 11 минути. Влакът на БЖК 30 543 е с три локомотива. Един помощен локомотив начело 8707, влаков локомотив след него 87020 и един бутащ локомотив на опашката на влака 8703. Влакът е бил с общо 28 вагона, 2190 тона, разказа инж. Божидар Стоянов. По моя информация прелезопазачът, след като е уведомен, и му е наредено да спусне бариерите, не си е изпълнил задължението. При преминаване на влака през прелеза при неспуснати бариери автобус с водач Мустафа Али Ахмед, празен автобус, се удря във втория локомотив. Т.е. той преминава през прелеза, когато вече в зоната на прелеза влакът е бил навлязъл. Вследствие на удара по автобуса има щети. За щастие автобусът е бил празен. Има щети и по локомотива. Няма ранени късмет в случая, че автобусът е бил празен, уточни

30

Анонимен

преди 13 години

И кои са трите героя от случката? Аз виждам само двама - задволанното устроиство на селския рейс, и кантонера на прелеза кои е третия?

29

антъни

преди 13 години

В тая случка има 3ма героя и всеки явно е виновен помалко. А денс.бг са чули нещо и са го описали набързо. Нищо не се разбира от статията освен, че е имало ПТП.

28

Анонимен

преди 13 години

пазачът се опитал да свали бариерата? звучи като глупост - те са инструктирани да сигнализират със светлинни сигнали на МПС-тата, които се канят да преминат прелеза

27

Анонимен

преди 13 години

Е не мога да разбера тея всичките шофиори дето минават през презелите спат ли, в носа ли си баркат.... да не видиш ти влак с 28 вагона, че минава пред теб....

26

Жо

преди 13 години

СЕРИОЗЕН КОМЕНТАР: Българските шофьори нямат респект от прелези, бариери, мигащи червени светлини и табели "Спри, огледай се, ослушай се и ако не идва влак- премини!". Товарният влак се е движил с 50-60 км/ч и въпреки това, е последвал удар /за щастие, без жертви/. Ха, представете си сега, новият супервлак през 2012 година, който ще се движи със 160 км/ч през прелезите.