29

вие

преди 13 години

Вие ли бе,*** сте на третата минута навън..пожарната излиза на първата минута след снъобщението де факто и по норматив ,а вие след три часа..Я,*** се снимай някъде и тези не ги разправяй тук!!! ***

28

Анонимен

преди 13 години

Давам следният пример от практиката: На телефон 160, на който отговаря пожарната се получава обаждане. Гражданинът съобщава за пожар на адрес. В същото време се получава второ обаждане на 160 от друг гражданин за пожар на същия адрес. В случая това потвърждава и диспечерите без да се забавят изпращат необходимите екипи към местопроизшествието. След 5 минути (когато екипите вече почти са пристигнали на място) от система 112 подават сигнал за същото произшествие при диспечерите от пожарната... Е?

27

домакин

преди 13 години

Тъпо чиновниче, кого точно наричаш мързелив търтей?

26

некой

преди 13 години

мързеливи търтеи не плюйте 112

25

големия нос

преди 13 години

Браво! Много точно и правилно!

24

0

преди 13 години

Незная колко обаждания има към 112 - но през миналата година към сметкатана домашния ми телефон два месеца имах отбелязани повиквания през минути- над 160 броя само за 1 месец.които на всичко отгоре бяха и таксувани. След доста време се разбра причината и бе отстранена .

23

домакин

преди 13 години

Истината е, че идеята е много хубава, но е изпълнена по български! Служителите на 112 нямат необходимата подготовка, не знаят за какво става въпрос изобщо, защото на шефовете им им се видя скъпо да ги изпратят няколко месеца да се обучат по съответните звена. Е, с трици маймуни не се ловят!

22

домакин

преди 13 години

Хахаха, и като "докажеш", че няма свободен екип, ще помогнеш ли на човека, който има нужда от помощ? Или ще изтърчиш ти на място, не че ще направиш нещо, просто така, да създадеш суматоха! Диспечерите от 112 са толкова некадърни, че голямата част фалшиви повиквания, които досега се отсяваха на 150, сега ще бъдат "обслужени". Наскоро заради некадърността им млад човек загина (40 годишен с инфаркт), защото всички екипи обслужваха нервни кризи!

21

az

преди 13 години

Ако стане пожар, докато се обадиш на 112, докато обясниш за кво става въпрос и къде се намираш, те докато се обядат на пожарната служба по район и ще си изгориш преди даже пожарникарите да са разбрали, че трябва да те спасяват.

20

gost

преди 13 години

Най после.Сега диспечерите от 112,просто ще приемат повикването ви, и ще го подават за изпълнение от съответните служби. Без да се губи време за обяснения с шефове, началници, дежурни лекари и др.Линейките са обурудвани със система за директно получаване на адреса.А ако не достигат екипи, това лесно се доказва с JPS.

19

...................

преди 13 години

Аз работя като спасител в ГЗ.От както се въведе тел.112 в нашата областна дирекция беше приета порочната практика като се получи сигнал в ОКИЦ/звено,приемащо обажданията от 112 във всеки обл.център/дежурния приел сигнала първо се обажда на директора да го пита какво да прави,да получи разрешение от него и чак после се обажда на дежурната група да отреагира.Нали разбирате,че ценно време е загубено,иначе ни е до 3 мин.сме вече извън портала на АСД/аварийно-спасителен отряд.

18

5

преди 13 години

... да разговаряте сами със съседите си. И, когато вие самите правите купони, да предупреждавате съседите или да се съобразявате с времето, в което по-големият шум е позволен. Или смятате, че някой друг е длъжен да се грижи постоянно за вас, без значение за какво става дума?Както е казано, първо да си помогнем сами, за да ни помогне и Господ... или който там се пада...

17

5

преди 13 години

Защо не искате от съответните министри и други управници да направят така, че екипите да са повече? Т.е., да има хора, които да искат да работят като лекари в Спешна, като патрулиращи полицаи и останалите служби? Настоявайте за това. И после казвайте колко сте чакали за линейка или за друго. Научете телефонните номера на личните си лекари и на полицейските си управления. Научете телефонните номера на кмета и на общината. Научете се, преди да викате полиция за съседския купон...

16

112

преди 13 години

Махнете ги телефоните ами купувайте вместо лумузини повече и по-нови линейки , обучавайте и ангажирайте повече персонал , не може човек да умира , а да няма линейки и да идват след 50 минути , а операторите да те лъжат ... мани ги телефоните Боко ...линейки трябват линейки !

15

5

преди 13 години

За София, за която официално се признават 2млн. жители, линейките, например, са между 8 и 12 на дежурство. Ами, примерно, 35-ят, обадил се за линейка, след какво приблизително време ще бъде посетен от екип? Патрулките на едно РПУ са 3-5. Ако ви шумят съседите, а в същото време има сбивания, семейни побоища и разбиване на коли, колко време ще чакате? Ако има наводнения и вече 10 къщи са се напълнили, в единайстата колко ще чакат?

14

5

преди 13 години

112 е кол-център за спешни повиквания, но на приетите сигнали реагират съответните служби. А случайно да знаете по колко екипа на Спешна, полиция, пожарна и Гражданска защита има на дежурство? Направете си труда да проверите - после задайте въпросите си на хората, от които зависи нещата да се променят. И настоявайте пред тях за съответните промени. Така се създава гражданското общество...

13

Анонимен

преди 13 години

Звънях им зимата. Бях закъсал с колата в снеговете на шуменската магистрала. Питах ги дали някой почиства магистралата до Варна. Отговора беше - ами не можем да Ви кажем, звънете на този номер. МНОГО полезно беше. Да не споменавам, че от въпросният номер ми казаха, че си нямат и идея.

12

Анонимен

преди 13 години

Телефонът не е ненужен, хората го правят такъв..........Системата не прави хората, хората правят системата.....След като 20 години обществото деградира и мутира КултУрата и морала вие какво очаквате бе ........*** народ, слаба държава ей..

11

pege

преди 13 години

Айде стига бе, то излезе че повече от половината население на страната ми се е обаждало на тия нещастници. Това е явно с цел да си запазят заплатите и да покажат колко имаме нужда от тях. Пълни нещастници само харчат парите на държавата и за пет стотинки работа не вършат.

10

Ненужен

преди 13 години

112 е напълно ненужен телефон. Два пъти се налага да го ползвам - първия път - за неадекватна жена пред кооперацията ни, втория - за катастрофа в центъра на София - за КАТ. И двата пъти дават други телефони , на които да се обадя. Най-куриозното беше, че караха съпруга ми да слезе долу при неадекватната възрастна жена. Някой си напълни гушата със 112.