Истинска трагедия! 99.9% от пишещите тук допускат сериозни грам.грешки.А "учител"/253/ трябва веднага да си потърси работа извън образователната система. 1. В средата на текста си служи с главни букви, но започва с малка. 2.Пише" мЕсто, вместо мЯсто. 3. Не признава пълния член :"Училището...не е основниЯ /вм.-ЯТ/ източник." и "УчителскиЯ труд е много тежък/вм.учителскиЯТ/. Виждаме, че му е тежко!
До този отдолу:Жалко за нас мой човек,че НАШИЯ живот отиде,не ги мисли бъдещите поколения,те ше се оправят някак си,ако изобщо ги има тука.
цялата нация е неграмотна и болна ,пияна ,дрогирана ,крадлива и в никой няма нищо нормално и човешко ,жалко за бъдещите поколения
Сега в Педагогическите факултети влизат тези,които не могат да влязат другаде.Бутат как да е 4-5 години и излизат дипломирани учители,които обаче мразят професията си още преди да са започнали да я работят. Ако не могат да си намерят някаква друга работа , стават учители и веднага започват да претендират колко малка заплата вземат.Около заплатата се въртят всички разговори в у-ще между колегите-колко малко пари всимат, а колко много заслужават.И никои не си задава въпроса какво давам.
Дъщеря ми учи в столично училище, в 8-ми клас. Г-жата по литература им казала, че ще правят контролно на едно, а в последния ден преди контролното, казала - на друго. Добре, но се питам, защо това, върху което е контролното не е преподавано! Авторите са "взети", но да се разтълкуват произведенията - не! "Ама това ли било!", каза дъщеря ми като отделих час или два да й обясня това, което се иска от нея! "Ми то било лесно, г-жата дащо не ни го каза!?!?"... Ето, И затова са неграмотни!
Сега сме в друго време Госпожо ! Налага се да бъдем в крак с това време и с навиците и привичките на днешното поколение, в противен случай рискувате да имате сериозни недорозумения с учениците.
Стига сте обиждали учителите!И аз съм била ученичка и съм пребивала безплатно в училище и трябва да ви кажа,че по моето време децата бяха много по-възпитани,от сегашното поколение.Един учител не може да накара децата да учат насила.Я първо погледнете собствените си деца как се държат извън училище и тогава нашадайте учителите.Не може децата ви да мислят само за кафета и биричка и да искате от тях да бъдат грамотни,няма как да стане!!!!!!!
В частните училища по друг начин стоят нещата, учителката е много добре предразположена към всички деца. Съответно децата копират нейното поведение и се държат по- малко по различен начин. При големите хора е така,когато от среща се държат с теб любезно, няма начин ти да си ***, когато поведението на от срещната страна е под всяка критика не може да се очаква добро отношение. Все пак децата освен да учат, трябва да възприемат определени норми на поведение.Авторитета се гради !
Днес българското училище не разполага с качествени учители - там отиват онези, които не могат да се пласират във фирми с високо заплащане. Всъщност учителската професия е повече мисия, отколото работа.50% от учителите просто си изработват заплатата.Те не могат да имат авторитет и това пречи на процеса на обучение. Учениците не само че не ги уважават - те им се подиграват. Частните училища също не предлагат нищо по-добро.
220-ти ще ти дам за пример в ТУ-София проф.Шушушлов който уреди шантонерката си Виктория Джерманова без да отиде на нито един изпит, диплома от Стопански факултет, Стопанско управление. Както и ужким с конкурс същата без никакъв стаж и знания я назначава в ДКЕВР в протокола и после и измисля длъжност гл.експерт евроинтеграция. Така, че ти ако не си наясно не говори. Явно на такива им е лесно да се справят с колегите си преподаватели и всички дружно да изфабрикуват диплома без покритие.
tru, истината говориш, всеки вижда. Само слепите учители наглеят и нареждат как обществото и семейството не ги разбирали, колко им е тежко и колко са бедни. Ами бедни са, защото работят лошо. Нищо не дават на децата в училище, тъпчат им домашни и уроци - родителите да му мислят. До 4 клас родителите помагат, после децата не търсят помощ, защото виждат безполезността на заниманията в училище. Както казах - трябва да има финансови санкции за всички училища с ниски резултати на матурите.
Оставаше да се правим на учители за да създаваме авторитет за учителите.Както умеете да искате високи заплати, така си изградете нужния авторитет спрямо учениците.Авторитет ще ви градим, ще учим децата и заплатите да Ви, изкараме какво ще кажете ? Наглост, нахалство, мързел вървят ръка за ръка в днешния Учител !До като не започвате да давате на учениците нужните знания, и дисциплина не можете да разчитате от тях да Ви, да ви уважават.
Семейството и обществото могат да заменят учителят. Всъщност те го правят - за да бъде прието детето в училище или университет, семейството осигурява средства за подготовка чрез частни уроци и курсове. Тоест - семейството и обществото знаят колко безполезно е безплатното пребиваване в училище. Задължително и безплатно гледане на децата до 12 клас. Това е днешното училище.
О, учителю, благодарим! Когато фактите говорят, дори и учителите трябва да замълчат. 50 % неграмотност е за завършилите 12 клас. Има много деца, които не са завършили и 12 клас, и средно образование. Кой е виновен за това положение в образованието - разбира се , този, който получава заплата за да учи децата. Всички други опити за вменяване на вина са наглост. Семейството не може да създаде авторитет на учител, който е елементарен, мързелив и нагъл.
Това ли е според Вас, обективно оценяване върху знанията на учениците на Господ / 6/,на Себе си / 5 /, на учениците /4 /, за посредствените / 3 /, за не знаещите /2 /? От къде идват всъщност не удачите ?
Бъдете така добри да спазвате и нужната граматика и във Интернет пространството. Писането с голям шриф означава, повишаване на тон.Желателно е да се пише на кирилица.
50% от завършващите гимназия са неграмотни