66

Анонимен

преди 4 седмици

"Централна градска част на София ЗАДЪЛЖИТЕЛНО без автомобили! Само градски транспорт може да остане там" --- Само градски транспорт ли? А като минаваше трамвая по долната част на "Витоша", а платната бяха пешеходни, защо го махнахте, а? За още по-голяма пешвходност? А не беше ли, за да могат заведенията да се разпрострат спокойно по цялата улица и любителите на "зеленото" да мухат там през вечер. Миризмата на манджи ли ви е разбирането за чист въздух? Или чалгарският изглед за "Европата"?

65

Анонимен

преди 4 седмици

"На булевардите трябва да има огради да не се пресича!"/// А знаеш ли баба ти с бастуна, дето едва крета или някоя леля, натоварена с торби с покупки, как вие от кеф, че трябва да пресече булеварда като мине през подлеза по едни 30-ина стъпала нагоре и надолу? Знаеш ли как се изкачват стълби, ако те боли коляно или кръст, защото доста подлези всъщност нямат асансьори? На хората с проблеми им е по-лесно да минат отгоре, но не. Отгоре трябва да са тия с колите и разни такива като Семерджиев.

64

Рюхо

преди 4 седмици

Малко регионално развитее за да няма нужда повече от половин България да работи в София не би било зле, ама няма как да стане. Плана на Боко е да ни натъпка всички в София и да разпродаде останалото, след това ще си иде с лакеите и любовниците на а частния остров и ще си кара старините спокойно със всиюко откраднато. Все пак една дървава, пък даже и малка и нескопосана като наща си е много парички. А УС си търе земя за да прави резервати за бежанци и складове за токсични отпадъци...

63

Накратко

преди 4 седмици

До 63 Анонимен нередностите са само три - СС, ПП, ДБ. . . . . НЕМОЖАЧИ, НЕМОЖАЧИ, НЕМОЖАЧИ!

62

Анонимен

преди 4 седмици

нередностите са само три - СС, ПП, ДБ

61

ИТ

преди 4 седмици

Велосипеда ми струва три пъти колкото пушещите дизеляци на кореняк софиянци, 10 села с общ център. Ако все още не вярвате отидете някъде на запад или в градовете с по-древна история от България!

60

Анонимен

преди 4 седмици

Вече няма булевард това са нередности те

59

До Шаши

преди 4 седмици

за да има по-чист въздух трябват пешеходни зони и велоалеи, никакви коли в центъра, само градски транспорт

58

Анонимен

преди 4 седмици

за 12 години герп-дпс не построиха нито един паркинг около центъра на няколко нива, как да се реши проблема, да не говорим, че като цяло центъра трябва да е пешеходен

57

Анонимен

преди 4 седмици

планът завещан от герп-дпс явно не се харесва на живущите, но те плюят пп-дб... нали пак герп-дпс ще спечелят изборите, следва ремонт на ремонта, на ремонта, на.... за да може да се пълнят нечии джобове, с лифтовете работата също е заварена от тях

56

преди 4 седмици

Централна градска част на София ЗАДЪЛЖИТЕЛНО без автомобили! Само градски транспорт може да остане там

55

Анонимен

преди 4 седмици

Който и да дойде на власт всеки път е едно и също. Ремонт на ремонта на ремонта. Аз така го виждам, значи е правилно. Какво ти разбира Терзиев от транспорт? На мама момченцето. Баща му от ДС. Тоя завършил Американския колеж в Благоевград "Бизнес администрация".. С кви пари, бе? И основава после Телерик?! Че тоя партизански шумкар един ред код не може да напише. Какъв ти софтуер?! Та пак питам - какво разбира тоя от транспорт и организация на движението? От урбанистична логистика?

54

Анонимен

преди 4 седмици

Кои са нередностите ли !? Ами то е очебийно-от удобен булевард направихте паркинг,съсипахте го !!!! Явно няма с какво да мислите,защото оттам минават сметопочистващи машини,има болница,към която има непрекъснато и СПЕШНО движение на линейки и др.автомобили,таксита,дано не се налага да дойде противопожарна кола,минават тролеи....Ама така решило едно....не знам как да го нарека това безумно нещо- ДА СЪСИПЕ булевардите и да се бие в гърдите,че прави нещо...

53

morgan

преди 4 седмици

направиха го за един ден сега искат 2 месеца за рашение а през това време ще взимат синя и зелена зона без да се знае къде отиват на тези целта им е една единствена само да грабят колкото може повече ггггееееее ммммеееееттттооооо без право на свиждане и други екстри

52

Анонимен

преди 4 седмици

Колкото повече велосипеди, толкова по-малко задръстване, толкова по-добре за шофьорите на коли! Градовете без волоалей са задръстени. Градовете със, не са!

51

Местен

преди 4 седмици

Никой не ви е длъжен на "местните" от центъра. Паркоместата не са ви бащиния, и никой не е длъжен да ви осигури паркиране!!! Ние нормалните хора сме си купили гаражи! Иначе другите неща, които казвате са разумни.

50

Анонимен

преди 4 седмици

До Ивани аз вчера се върнах от екскурзия в европата - да има велоалеи, но не на малки двулентови улички като Раковски, велоалеите са свързани по големите булеварди и по парковете, а не на всяка манджа по две двупосочни велоалеи. основия проблем е че пак се премахнаха места за паркиране в центъра, а местните къде да паркираме? в Люлин ли да дойдем да си оставим колите? трябва червена зона само за местни по кола на апартамент максимум и синята да е денонощна - малко места и по 10 лева на час

49

Анонимен

преди 4 седмици

Трябва градски транспорт а не велосипеди.

48

анонимно

преди 4 седмици

До ШашиТротинетките със сигурност

47

Иван

преди 4 седмици

Никакви, какви да са! Вчера се връщам от Рим, бил съм в стотици европейски градове, навсякъде има велоалеи, на път, под път, на спирки. В центъра трябва да има все по-малко коли и все повече пешеходци и велосипедисти. Казвам го с ясното съзнание, че всеки ден съм в софийския трафик и колата ми е големичка (Тойота Ленд Круизър Прадо 150)...но не ме е срам да се кача на тролей, трамвай, колело.