По колко статии на ден пускате за тая катастрофа? Превърнахте я в сензация. И то защото е замесено името на К. Петков.
До #65Аз казвам да се гласува. Не казвам за кой, защото не правя пропаганда. Гласувай по съвест и убеждения.
Ама много ми е смешно като слушам призивите за гласуване!И като попиташ за кого,и настава гробна тишина!:)))))))))
продължение от 63: и експерта, който се е изказал така неграмотно, но платено, също за публичен разстрел. На некачествените шофьори пътя им бил виновен, само и само да не си признаят вината.
До сега по този път, на това място други не бяха минавали. Единия професионален шофьор, бог да го прости, професионално е показал как се взема предимство. Като за последно. Другия и той професионален шофьор, свикнал безпардонно да пуска лампата на колата и след това да оправдава действия на пътя, с които погазва ЗДВП. Този път решил и изправил завоя, то 'щото не се било виждало. И двамата професионални шофьори за разстрел, професионален обаче. 'Щото и те са професионалисти.
Последно. Косвената вина е на Кико, който вместо да се вози като карго, можеше да каже на шофьора "Драйв сейфли плийз.
Много е също вероятно #56 да е прав. Освен това на снимките не се вижда никъде спирачен път на удрящата кола. Следите са от гумите на аидито странично изхвърлено от убийците. Кико (както е известен в домашните среди) е можел да нареди на мутрата от нсо да кара по бавно. Убийци са всичките.
Работата с гласуване няма да стане никакви избори не са нужни а революция и рязане на глави публично на площада с гилотината! Другото е приказки от хиляда и една нощ!
Да разоблича лъжата на "експертите" че нсо са карали с 90На една от снимките се вижда пукнатото предно стъкло на джипа. Пукнато значи геометрията на шасито е изкривена. При ударът, мотора влиза в шасито под шофьора за да не го убие. Това е изчислено при проектиране на колата. Потърсете в интернет снимки на тестове и ще видите че това става при скорост 150+. Сега ясно ли ви е за какво говориме.
Никъф знак стоп няма. Автомобила на НСО навлиза в насрещното и блъска странично идващия автомобил. Шофьора на другия автомобил прави опит да избегне сблъсъка като завива надясно към канавката. В този момент става сблъсъка. Аудито е в канавката, а автомобила на НСО е спрял в насрещното платно с разбита предна лява част.
държавен цинизъм бе вчера като по телевизия нова как тренират шофьорите от нсо. После "експерт" "доказа" че ударили аудито в централната колона защото там колата странично е най здрава и това можело да спаси човешки животи. После друг "експерт" доказа че нсо са карали с 90-100. Поредната гавра. Те този народ за нищо го нямат. Но и народа си е виновен. Време е да излезете и гласувате.
До Анонимен 44 Искаш да кажеш,че шофьора е фучал с 200 защото му е кеф,а Кирчо свенливо е мълчал и си е барал оная работа от притеснение,така ли!?Ти едеот ли си,или да!?:)))
За безопасност, на подобни места се изграждат пътни възли с лента за ускоряване. В бг на главен, международен път има голяма вероятност да изскочи жипка с ловджии, направо от гората.
На такива места има ограничение, 60 дори на някои места е 40 точно защото стават грешки и при по-висока скорост няма време за реакция защото буквално изкачат и те смачкват. Сега гавазите от НСО това не ги интересува, те могат да убиват защото "бързат" и те като синчетата на депутатите все ги засичат като карат с 200!
На българина все друго му е виновно - сега АПИ била виновна, а може би и четирите годишни времена, слънцето, луната или когато нямаш видимост не караш бързо. Не ми обяснявайте защото ако шофьора беше професионален ще кара с такава скорост с която може да избегне инцидент, а за гламавите пасажери всичко е ясно! Накратко всички в колата без изключение - дилетанти!
Експертите на пищовлиите на властта щяли били да дадат експертиза за установяване на невинността на другарите пищовлии от НСО.
Експерт за катастрофата: АПИ не е осигурила видимост на пътя