Още като излезе тази новина, прокараха твърдението, че човекът не е спрял на знак "стоп". Само че, ако са били с висока скорост, няма как да разберат, че колата не е спряла на стопа. Всичко вони още от самото начало, целта е да хвърлят вината върху починалия, ама се оказа, че той е бил професионален шофьор. Остава версията за много високата скорост, с която кирчо е пътувал.
До Анонимен- явно говориш за Киа и Рено от преди 20-30 години. В момента са много по-добри от аудито, което за да го продават и да не са на загуба са поевтинили всичко възможно
елементарна физика при високата скорост с която се е движело нсо в завоя центробежната сила го е изхвърлила в насрешното и е натресъл аудито. Не че му е отнето предимството просто тая версия им отърва.
Видимостта е около 30-40 метра поради криватаи хрстите скоито е обрасла. Отделно и указателната табела влошава видимостта там. Винаги такива джигити ме изпреварват през острова, без да мислят за кръстовището. Бог да прости човека. Нещата ще се оправт само когато се премахне "отнето предимство" при превишение на скоростта.
Ако караше с 60км ударът щеше да е с под 50 и щеше да е жив човекът. Ауди блъскат допълнително греди за подсилване на вратите. Ако бяха с киа или рено, колата щеше да се разцепи на две. Карал е мин 120.
ДО "До72 не е важно каква" __ E,ВАЖНО Е!!!__ РАДИУСЪТ НА ЗАВОЯ Е ОКОЛО 140 +-10 МЕТРА, КОЕТО ОПРЕДЕЛЯ ГРАНИЧНА СКОРОСТ ОТ 128,6 ДО 138,1 КМ/Ч,АКО СЕ ИЗПОЛЗВА САМО ЕДНОТО ПЛАТНО. ОБЩО УЧАСТЪКЪТ НА "СЪБИТИЕТО" Е С ДЪЛЖИНА 300 М, КАТО ВИДИМ ЗА "ВОДАЧА БЕЗ ПРЕДИМСТВО" Е ОКОЛО 100 М. "ВБП" СПИРА НА ЗНАК "СТОП" ПОГЛЕЖДА- НЕ ВИЖДА НИКОЙ И ТРЪГВА.ТОЧНО В ТОЗИ МОМЕНТ НСО-КОЛАТА ВЛИЗА ВЪВ "ВИДИМАТА ЗОНА". СПИРАЧНОТО РАЗСТОЯНИЕ (ПРИ СКОРОСТ 128,6 КМ/Ч И НУЛА ВРЕМЕ ЗА РЕАКЦИЯ) Е 82,6 М.
ДО "До72 не е важно каква" __ E,ВАЖНО Е!!! __ УТЕЖНЯВАЩИ ОБСТАНОВКАТА ФАКТОРИ СА ДВИЖЕНИЕТО НА "ВБП" И НЕНУЛЕВОТО РЕАКТНО ВРЕМЕ НА НСО ВОДАЧА. ХА СЕГА МИ КАЖЕТЕ - ДЕ СА ЧЕСТНИТЕ СИНИ ОЧИ??!!!...
До70.Ако не види светлиния,няма начин да не чуе звуковия сигнал.То такъв е и замисъла на сигнализацията. Хем да го видиш,ако не си сляп,хем да го чуеш,ако не си глух.Когато полицейска кола преследва някой нарушител насред населено място(град или село и дори по магистрала)как всички въпреки че не виждат автомобила на Полицията спират без да са го видели а само поради звуковия сигнал?Трябва да е глух за да не го чуе.То и затова е залегнат в правилника,за да се предотврати произшествие.
е а какво казва което е истината коят поклонниците на кирчо и буда като теб не вдяват и затова бг е най бедна и измираща
ВСЯКА ПАРЧЕПАТКА ДЕТО БЪКЕЛ НЕ РАЗБИРА,НО СЕ КИПРИ С ФИРМАТА "Европейски център за транспортни политики" МОЖЕ ДА СЕ КИПРИ КАТО "ЕКСПЕРТ"??!!! БРАВО ЕЪРЧЕТА!!!...
Кирчо "законодателя" не знае ли, че шофьора чу лети с двойна на разрешената скорост? Кой би гласувал за някой, който си затваря очите за нарушения? Въобще не споменаваме канадския му паспорт. БИВШИТЕ избиратели на ППДБ да се замислят сериозно дали на тази партия с такива "лидери" може да се разчита. Та те са същите престъпници като ония двамата разбойника с наднормено тегло...
Представете си кръстовище на което се намират линейка,пожарна,автомобил на КАТ и такъв на НСО а кръстовището е без пътни знаци.Кой трябва да премине пръв през него?
НСО - е за закриване, на момента! Никакъв път не трябва да им се дава, никаква животоспасяваща работа нямат тия хрантутници!
Дори и да не имал видимост,водача на другия автомобил е щял да чуе или види сигнализацията падавана от автомобила на НСО.Ако автомобила на НСО се е движел по правилата и със задължително включен светлинен и звуков сигнал,водачат на втория автомобила,(пострадалия и в последствие починал)е щял да чуе или види сигнализацията подавана от автомобила на НСО и е щял,вероятно,да изчака преминаването му и тогава да предприеме маневрата.
Експерт: Шофьорът с колата на НСО е карал с над 100 км/ч