УТЕЖНЯВАЩИ ОБСТАНОВКАТА ФАКТОРИ СА ДВИЖЕНИЕТО НА "ВБП" И НЕНУЛЕВОТО РЕАКТНО ВРЕМЕ НА НСО ВОДАЧА. ХА СЕГА МИ КАЖЕТЕ - ДЕ СА ЧЕСТНИТЕ СИНИ ОЧИ??!!!...
РАДИУСЪТ НА ЗАВОЯ Е ОКОЛО 140 +-10 МЕТРА, КОЕТО ОПРЕДЕЛЯ ГРАНИЧНА СКОРОСТ ОТ 128,6 ДО 138,1 КМ/Ч,АКО СЕ ИЗПОЛЗВА САМО ЕДНОТО ПЛАТНО. ОБЩО УЧАСТЪКЪТ НА "СЪБИТИЕТО" Е С ДЪЛЖИНА 300 М, КАТО ВИДИМ ЗА "ВОДАЧА БЕЗ ПРЕДИМСТВО" Е ОКОЛО 100 М. "ВБП" СПИРА НА ЗНАК "СТОП" ПОГЛЕЖДА- НЕ ВИЖДА НИКОЙ И ТРЪГВА.ТОЧНО В ТОЗИ МОМЕНТ НСО-КОЛАТА ВЛИЗА ВЪВ "ВИДИМАТА ЗОНА". СПИРАЧНОТО РАЗСТОЯНИЕ (ПРИ СКОРОСТ 138,1 КМ/Ч И НУЛА ВРЕМЕ ЗА РЕАКЦИЯ) Е 82,6 М.
БИВШИЯТ ШЕФ НА МВР АКАДЕМИЯТА ПРАВИ ЛИ РАЗЛИКА МЕЖДУ ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА И РЕЖИМ ЗАПЛАХА,НА КОЙТО СЕ ПОЗОВАВА. А СПИРАЧНИЯТ ПЪТ ПРИ "ЛЕКО НАДВИШЕНА СКОРОСТ (НАПР 72 ВМЕСТО 60 КМ/Ч ИЛИ 20 М/СЕК) Е САМО 40 МЕТРА ДО ПЪЛНО СПИРАНЕ. ШОФЬОРИТЕ ОТ НСО ЗНАЯТ ЛИ КАК ДА СПИРАТ??? ЕТО, ЧЕ ЕКСПЕРТИЗАТА Е НАПРАВЕНА - СКОРОСТТА Е БИЛА МНОГО НАД ПОЗВОЛЕНАТА ОТ ЗДП, ЗАЩОТО ТЕ СА "БОГОПОМАЗАНИТЕ"!!!...
Една превишена скорост е крачката която подрежда в обществото едно високо поставено лице в едно низкоприклекналоИнагъзенодупеГъз.
Лично аз НЕ уважавам Киро,заради политическата му Некомпетентност,НО случая се Раздухва,Налице е поредено лице грубо нарущило правилника,НЕ спира на знак "СТОП"всичко друго са манипулации и непочтени средства.
А дано покрай това раследване да му прекъснат златната нишка идеща от захароидно шекерния бизнес дето е наел майката на децата Й да праи тулумбоидните засилвайщи софиянци с диабетния ковидШекерфекшъна, и чак след това да понадигнат пердето да видим Харковска ли е, Хървадска ли е или Харманлийска му е дипломката за образованието което му помага да лъже, манипулира и се хили като недоебанакрава в грешния канал. Робство+Лъжи+Дипломи = ПросрахмеПодмяната
До IQ 3.14, явно си познал IQ което имаш. Пътните правила не са измислени за красота, а защото си има причини, да не стават такива произшествия. Ако НСО спазваше правилата, трябва задължително да пуснат ЗВУКОВА сигнализация, а не само светлинна. Ама нали звуковата дразни, та затова правят каквото си искат с две мигащи лампички на решетката. Е, докато е така, ще има и много ПТП-та, при които винаги виновен ще е гражданина, който плаща-не по желание, заплатите на НСО.
Цяла София знае как карат от НСО - под 150 км/ч. няма, съответно колите се дърпат от тях като от чумави, качват тротоари, излизат на трева, всичко възможно да избегнат пътните терористи НСО. Така са ги обучили в милиционерските школи още от времето на Тошо овчаря. Имат стотици ПТП-та, наказания 0.
не виждам да се е случило нещо извън протокола на нсо. другото е предизборна плява, писана от родопски шестокласници.
Естествено,ще починалият и съпругата му са невинни,но не е виновен и Кирил Петков,защото не е той шофьорът. Пак повтарям,че Петков ми е неприятен,но в случаят той няма как да е шофьорът. Нито пък е шеф на службите,които дават разпореждане на шофьорът. Самият Петков пое ангажимент незабавно след случилото се и посети болницата. Нека се опитаме да сме обективни.
Погледнете само предния капак на Туарега как се е навил ! И това е Туарег, който е ударил странично 30 годишна кола, със слаба / износена ламарина. Не знам дали скоростта на нсо колата е била 120 км/ч или удара. Такава щета при удар под 90 км няма да се яви.
Търси се под вола теле. Петков не е в нарушение на закона за това ,че го охраняват.Просто закона е отвратителен. В съда ще бъде казано като оправдание и това,че ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО НА СПЕЦИАЛЕН РЕЖИМ ИМА ПРАВО НА ИЗВЪН ЗАКОНОВИ МАНЕВРИ,ЗА ДА Е В УСЛУГА НА ОХРАНЯВАНИЯТ. Аз фен на Петков не съм,но и не ми допада,че всичко що мърда се нахвърли срещу него. Така защитих и оная глупачка Лена,когато с основание започна да съди Слави. Вмпрочем,прави му чест на Кирил,че отиде в болницата и пое отговорност.
Няма как двете коли да се намират от тази страна на пътя, ако НСО не е изпреварвало. Това обяснява и защо не е видял колата, излизаща от пресечката, както и защо колата от пресечката не е видяла НСО да лети от ляво.Всички говорят за скорост. Никой не говори за неправилно изпреварване, а именно това е най-вероятната причина.По думи на очевидци, НСО са изпреварвали колона от автомобили (каквато се събира след цял баир при ограничение 60). Видяли са, че завоите свършват и излизат на права и газ.
Може да се опитат да излъжат всички, но няма как да излъжат хората от Аксаково, Варна, Добрич, Силистра и всички останали пътували по този участък. ОКОЛО 60 км. ли? Гадове!
Тая снимка обеснява всичко. Дано да не я свалят от мрежите. Починалият и жена му са невинни.
Военно-окръжна прокуратура разследва катастрофата с Кирил Петков