ако не обновят с тия пари дето сега ще се нагушат вагоните и не въведат ред и чистота аз най-отговорно заявяват че ще правя същата мизерия която братята и сестрите роми правят и ще пусна и бълхи по вагоните, ще дера седалките и ще уриакам по/над седалки и ще мажа дори по тавана
На снимката показвате вагони, каквито няма в Бг. Това прилича на комунистическа пропаганда. Ние знаем как изглеждат вагоните на БДЖ.
Държавата не е добър стопанин на БДЖ. Държавата в случая е ръководството на БДЖ. Събрали един куп адвокати да се нахвърлят срещу всеки недоволен от лошите условия и среда, отричат истината, но не си дават сметка, че това поведение няма да подобри обслужването на пътници. БДЖ не осъзнава, че трябва да е пропътнико ориентирана фирма. Затова да се приватизира! Докога държавата ще финансира фалиращо предприятие на загуба и с лоши условия?
Разписанието на БДЖ съвпада с разписанието на междуградските автобуси. Това много ли е умно?! Трябва да са с различно разписание, да не се застъпват часовете им на тръгване. Докога стари, износени и вехти вагони? Докато шофьорите на автобусните фирми се опитват да бъдат учтиви, да помогнат на пътниците, то кондукторът е влязъл в ролята на надзирател, дебнещ да наложи глоба или да докладва на полицията. Това отблъсква. Естествено, една група хора НЕ се докладват, каквото и да направят.
а кви луди се разхождат по влаковете през ноща, че и през деня - един път се мушкаха двама с ножове, снощи пък една кукумявка цяла нощ какнижи нещо - вещица, но най - опасни са ми дървениците кръволаци - докато спиш и почват да те мушкат със зъби и късат месо напрао - абе влакче на ужасите си е вечер - оцелелите сутринта излизат облекчени че са цели и рядко има ненахапани и не нагризани
В цяла Европа влакът наистина е най-скъпият, но за сметка на това най-екологичният, най-бързият и най-удобният начин за придвижване. В БДЖ обаче е на ниво теснолинейката Септември - Добринище като скорост. Е няма как да продължава в тоя му вид, давайте го и него на братя Домусчиеви да го ликвидират като завод Балкан, БМФ и т.н. и да се свършва с тая агония. То се е видяло, че докато не му видят сметката няма да спрат да крадат от него, да вдигат билетите, а качеството да е бетер Индия.
и преди и сеа все ми е едно шот аз и цялата рода до дивету кулену ни плащаме нишо - НИШО и асан ора - да плащат баламите
Кой нормален човек се вози на нашите влакове,освен индииците,за които това е безплатен комфорт?
В един момент трябва да се замислим дали има смисъл да имаме железници. Не може да си едновременно скъп, бавен и мръсен.
За влаковете и състоянието на гарите, за лелките кондукторки с особен манталитет и разписанието дето бърз влак спира на всяка керемидка - без коментар!
Както качвате цените, в БДЖ вземете да вдигнете и качеството. А не влаковете да се движат със средна скорост 40 км в час, вътре да е мръсно, а тоалетните да са пълна мизерия. Ако шефовете в БДЖ спрат да крадат, ще има пари за поне прилични влакове. Продадоха огромни терени зад Централна гара в София и сега там се строят поредните високи жилищни сгради-спални и кой прибра парите за тези терени?
То цените хубаво ще се повишат, ами това ще се отрази ли по някакъв начин на качеството или ще си остане като предишните повишения?
Нищо против, но да въведат адекватни мерки срещу краденето. Освен ако само от БДЖ не знаят, че служителите им продължават да крадат безобразно :)
да не говорим за дървениците кръволаци дето щъкат по нощните вагони - една ми откраде кифтету ве ей вашта *** бедежейци алчни - дезинфекцирайте ги тия вагони, да му се не види
Нали ако направят влаковете да, се движат с по 200 км както е по света кой ще се качи на, автобус нали ще фалират фирмите на гербаджийте
Всичко е умишлено БДЖ у нас умишлено достигна до фалит защото фирмите на автомобилните превозвачи са на хора от властта, навсякъде по света освен в Индия вероятно влаковете се движат с по 250 км в Китай и Япония с по 500 км в час бил съм и в Мадрид влака от Франция стига за часове не като тук от София до Бургас за ден у нас всичко е мафия
От днес: Билетите по някои линии на БДЖ скачат с 20%