29

Анонимен

преди 1 месец

"Стига с тая мантра за скъпата енергия, в Испания за миналата година ..." - Айде да си примпомним, как Испания се наложи, да спре да изкупува тока на всичките смукачи по системата, дето имаха по 1 млн. евро от проекти и се надяваха, да ги избият двойно, когато вовеки им се купуваще тока!

28

Анонимен

преди 1 месец

До Германец 9 - Пробелмът е, че западните икономики н е са отчитали такива финансови загуби от ВСВ насам. И нямат изгледи, да се подобрят. Париж и Амстердам преди 20 години, нямат НИЩО ОБЩО с Париж и Амстердам днес. Ако ми кажеш, че това е ... ка му викахте младите ... СЪСТЕЙНАБЪЛ, то ще е забвано.

27

Анонимен

преди 1 месец

До реалист - И това е, ако зареждаш от вкъщи. Ако няма как - ще зареждаш навън, но даже и бавните станции са вече по 36 стотинки. Бързите станции, дето в България я има една, я не, а като я има, я работи, я не, а па да иаш късмета да работи, нкяой друг се е вързал и дърпа половината скорот. Па ако е час пик, може и да почкаш и да зареждаш на 1/4 от "бързото". А дойде ли зимата, разходите за тока са ти с 40% нагоре автоматично за колата.

26

Анонимен

преди 1 месец

Във втори клас, някъде 2002-а година, ми показвахте едни картники, как едно панелче 60 на 60 санта, топли цялата къщичка и всичко е гот (даже имаше и къдящо куминче на къщичката... хаха). и ни казвахте, че до 2007-*** в Българи щяло да е така вече. 2007-*** дойде, само мутри с квоти и точене на помощи. Било за 2015-а. 2015-та дойде - 2025-а ще е. 2020, казахме 2035, че даже и коли нямало да има на бенз. вийш ли! Дойде 2024-а ... към 2050-та ще е. Май-май ще е след 2-3 века.

25

Анонимен

преди 1 месец

Ми нали избори се задават, я...?!? Сега е момента да се продават обещания. И след изборите, ще запеят пак старата песен на нов глас...!

24

Анонимен

преди 1 месец

Че много мимолетна се оказа тая лИбоФ!!!! Тя, Европа, ще се върне и към суверенните държави, и към бачкането, и към мира - малко време само й трябва да се очистят назначените от САЩ брюкселски зелки.

23

реалист

преди 1 месец

Проблемът е че в Германия токът за бита струва около 45цента т.е. 90ст. А в България е 20ст. И докато в България зареждаш електромобил на половин цена от бензина то в Германия е двойно по-скъпо и като махнеш и 20-30к евро на кола субсидии и тя сметката не излиза. В България пък се субсидира цената на тока за бита. При тези цени на зелената енергия няма как да има сметка която да излезе.

22

Оня

преди 1 месец

А съвсем случайно ръста на Тесла е двуцифрен резултат :):):)

21

123

преди 1 месец

Като всяко нещо, което се прави от политици, и не е резултат от естественото развитие на наука, техника и общество, и електричките са задънена улица. Сигурно ще им дойде времето, ама то не е сега

20

Анонимен

преди 1 месец

На крива ракета космоса й виновен.... нито китайските електромобили,нито субсидиите им е проблема. Проблем е алчността на европейските производители! Продават електромобил на лизинг и в края на лизинга цената му е жълти стотинки!Да не говорим, че пробегът им е малък в сравнение с тесла.Ако китайците имаха добре развита дистрибуторска и сервизна мрежа бих си купил китайска електричка.

19

Анонимен

преди 1 месец

Във въглищата е бъдещето!!!

18

Анонимен

преди 1 месец

Стига с тая мантра за скъпата енергия, в Испания за миналата година не е надвишавала 100 кинта за мегават, а през голяма част от времето под 50, вечер и почивните дни около нулата.

17

ЕК

преди 1 месец

Това е добре! Ще е обложим бензина с още по-висок акциз... А на природата - м'ната и!

16

Британски учЕн

преди 1 месец

Taka им се пада на Фолксваген, побързаха да убият малките си модели Up и Fox направиха ъпите само електрически и сега Тойота и французите са лидери в продажбите на малки градски автомобили.

15

Да допълня...

преди 1 месец

До Рамзан Кадиров 17 Сега ще се разпадне РФ.Путин си го изпроси.

14

Анонимен

преди 1 месец

Имам електричка Рено с пробег с едно зареждане 120 км. макс.Излъгах се жестоко.Електричките са поредната световна глупост.Може би двуместни минита за града стават, но за извън градско не.Не знаеш дали ще стигнеш.Не си купувайте скъп яд.Експеримента няма да мине.

13

Плънч

преди 1 месец

Безплатни станции вече няма. И субсидиите, които правеха покупката що-годе рентабилна, отпаднаха. И интересът тръгна към нулата. В Германия дилърите на коли бягат като дявол от тамян. Никой не им звъни дори за електричка. Но привържениците на тесла, които са нещо като секта и се събират в паркинга на Парадайс на многочасови опашки да чакат ред за станциите, са друга бира. Те надишани с автомобилни газове са много еко и с тези глави може дори за сайбъртрък да ги навие онзи илън.

12

Анонимен

преди 1 месец

Не, разлюби не е точният глагол. Европа се провали с електричките. Еесовските електрички никога няма да достигнат нивото на китайските електрички.

11

Анонимен

преди 1 месец

Евреопейските и мириканскити илектрички са твърде надценени. Два-три пъти над реалните цени.

10

Анонимен

преди 1 месец

На мен друго ми прави впечатление и то е че,който има достъп и на разположение,безплатен за него контакт,си купува електричка. Това е нещо като съвремен вариант на тубата с гориво напълнена от служебния автомобил.