13

Дорко

преди 1 месец

При електричките ,над 2 тона,вече масово отзад се слагат барабани спирачки.Германия.

12

Явор

преди 1 месец

Бастуна,пътната карта,монокъла и бокола с вода!

11

Анонимен

преди 1 месец

То колите останаха в миналото, смениха ги някакви смаетфони и лаптопи с колела...

10

Анонимен

преди 1 месец

1, е то кво да буташ да запали, всички коли са вече с автоматични скоростни кутии.

9

Анонимен

преди 1 месец

Много стари неща са по-добри от новите. Ето, нашите ограничени *** се бъзикат, че Русия нямала електронно запалване на новите си коли, но сега в цяла Европа се крадат масово скъпи западни бангии точно, защото забравиха за надеждното старо палене и заключване, а минаха на дистанционни такива, които се прихващат от джамбазите

8

Анонимен

преди 1 месец

Но торсионната греда дори и при модели за над 70 хиляди лева остава вечна!

7

Анонимен

преди 1 месец

Стилният и елегантен дизайн също остана в миналото. Заменен е от грозновати, ръбести и абсолютно излишни форми и детайли по колата.

6

ПорЦелан

преди 1 месец

Имах Ауди на което само дясното стъкло и огледало бяха електрически. Шофьорските си бяха с жила и "манивела". Така можеш да отваряш прозореца и да регулираш огледалото отдясно без да се протягаш.

5

Георги

преди 1 месец

Е то крайно време беше да влезем в 21-ви век с махане на тия гадни манивели и барабани спирачки, които не спират..

4

Анонимен

преди 1 месец

Запалката.

3

Анонимен

преди 1 месец

Ръчките за прозорците се срещат дори и в чисто нови модели на Volkswagen през 2024. Аз винаги предпочитам такива технологии, защото нямат чупене, а електрическите нововъведения и лукса усложняват колата и поддръжката й.

2

Анонимен

преди 1 месец

Нелито манивели ли има по вратите за прозорците? Аз пък мислех, че им се вика ръкохватки. Нищо нали Нелито е казала, че са манивели.

1

Ббб

преди 1 месец

Манивела за двигателя. Макар че сега като няма, буташ да запали иначе въртиш. Както казваше един от МЕИ-то.