Колата ми е с ангренажна верига - 300 хиляди пробег,карам с всесезонни гуми, понеже е 4х4, маслото ми е 5W 30,смяна нa 15 000-заради извънградско, всичко което работи НЕ СЕ ПИПА!!! Статията ви е за самотни майки - секретарки....
Когато карате офроуд гледайте за 15 см остри клони. Също за скали по пътя, дори просвета да е голям.
През 1992г. Michelin даваха 100000 км гарантиран пробег на гуми за л.а. Много е паднало качеството, само 60000км днес.
маслото няма как да се сменя на 1 година ...това са пълни глу***пости ! минимума е 2 год . чистачките също не се сменят всяка година . гумите спокойно карат по 3-4 години ако не карате много колата .....
които не са дигали капака на колата да не ни дават *** съвети как да си ги гледаме колите, все пак сме българи и разбираме от много работи, тези статии ги публикувайте в някоя друга европейска държава където ръчичките им са завряни отзад.
Само шаран сменя работещи компоненти.Чистачките на 6-7гот китайскияч чистят идеално,акумулатора и той от там на 5-6 години пали чакмак,свещите са като нови.Платена статия от магазин за авточасти Косър или от Динко от Ямбол.
Акумулатора можа да изкара и десет години ако е гледан, моя бош е на 8 и е на 60%. Пали от раз на -10. Всяка година се замерва и се подменя ако има нужда. Ангранаж на 150 или по рано ако се оплеска с антифриж и масло.
Тези показатели са за Германия, там е по-чисто и горивата са други. Маслото за БГ до десет хиляди километра смесено, осем градско или веднъж в годината. Маслен, горивен, въздушен, филтър купе заедно с маслото. Има хора сменят масло по 5 пъти в годината. Гумите според марката издържат различно, гледа се мм и обшо състояние - най-често на 3та година не са годни, макс макс 6 години да изкара преко сили. Свещи иридиеви по състояние или на 100-150 хиляди. Течност спирачки се замерва всяка година.
Ето няколко съвета как ефективно да поддържаме автомобила си