Нали умишлено се съсипваше БДЖ за да може да стане частно. Сега правят същото с енергетиката. Тотално съсипване с някаква централизация, преструктуриране и разджуркване на вец-ове и язовири. Отнемат всички социални придобивки за хората и се държат като частници, които унижават и се подиграват с хора които работят в системата от 20-30 г., а те са дошли вчера.
С БДЖ сещам се 2001 година от София за Бургас вечерта спря влако някъде малко след Айтос спря влака и до там. Не се знаеше кога ще продължи Дойдоха таксита от Бургас да ни извозват за наша сметка разбира се. Май влакът беше тръгнал след два или три часа. Индия
Ей, еми това е. Европейска държава с европейски влак. Ще има ли место за щайгите с разсад и цветя на бабите и за кюнците и кашоните с кокошки на дядовците? Или те вече старите измряха и може да пуснете лукс влак, няма да се качват дърти колхозници останали мумии от диктатурата?
София - Бургас е час и петдесет минути без много напъване,какви влакове,какви тренове,какви дилижанси . Нито един лев в касичката на дъпъсъ. Щом оня министър си уби детето с моторната им шейна на тези,кой знае какво го чака народеца с дрезините им.
Имам тийнейджърски спомен, но от влака "София - Варна". Пътуваме заедно с една моя леля, много претенциозна. Билетите ни са първа класа, за да нямало около нас "неприятни типове". Обаче се оказва, че цялото съседно купе и няколко места в нашето са закупени от група роми - мъже, тръгнали да сватосват единия от тях. Всички до един в елегантни кадифени сака, които тогава бяха на мода и не се намираха лесно по магазините. Всички със скъпи подстрижки, гелосани, парфюмирани. Беше много весело пътуване
Като разбрал, че от София до Бургас се пътува 18 часа, японецът казал - Леле, каква огромна страна.
До Анонимен 24, не и в тази статия. АКо си направиш труда да следиш новините ще видиш. Точно тук в този сайт беше обявено, че за да постигнат скорост от 160 км/ч ще строят нова линия. Четете преди да коментирате. Някак се е логично, а? Стига с тези клишета! Критичното мислене не е чак толкова сложен процес.
До АнонименНе беше частен. Беше си на БДЖ. Просто имаше само 3 гари на които спираше - началната, София и крайната. Досега никога не е имало лиценз за частен превозвач.
Не знам каква е тази новина, като преди повече от 10 години се връщах от морето с тогавашната ми, вече бивша жена и малката ми дъщеря и си купихме билети за бизнес класа. В единия от вагоните имаше отделени няколко купета за това. Вътре имаше климатик, USB портове, интернет, ток 220V, вратата се заключваше, имаше завеси и на нея и на прозореца и само 4 удобни кресла в купето и и голяма сгъваема маса. До нас беше вагон ресторанта. Та не виждам тези какво повече от това ще предложат в бизнес класа
Преди много години нямаше ли частен влак, имам спомен че пътуваше пт Враца до Пловдив, през София, викаха му Белия влак...
Цените щели били да бъдат европейски....тоест 20-50 евро за билетче ? А скоростите ще бъдат ли от порядъка на 300 кмч ?
Ама ше закъсва ли из нивите, че то ако не закъсва нема да е интересно, друго си е да се качиш на бдж-то и да хвърляш боб дали и кога ще пристигнеш, като закъса после менкаш билот у гората докато чакаш резервния локомотив от горно нанадолнище да дойде
Първият частен влак София - Бургас тръгва до края на годината