38

Анонимен

преди 2 месеца

Нали умишлено се съсипваше БДЖ за да може да стане частно. Сега правят същото с енергетиката. Тотално съсипване с някаква централизация, преструктуриране и разджуркване на вец-ове и язовири. Отнемат всички социални придобивки за хората и се държат като частници, които унижават и се подиграват с хора които работят в системата от 20-30 г., а те са дошли вчера.

37

Анонимен

преди 2 месеца

С БДЖ сещам се 2001 година от София за Бургас вечерта спря влако някъде малко след Айтос спря влака и до там. Не се знаеше кога ще продължи Дойдоха таксита от Бургас да ни извозват за наша сметка разбира се. Май влакът беше тръгнал след два или три часа. Индия

36

Анонимен

преди 2 месеца

Ей, еми това е. Европейска държава с европейски влак. Ще има ли место за щайгите с разсад и цветя на бабите и за кюнците и кашоните с кокошки на дядовците? Или те вече старите измряха и може да пуснете лукс влак, няма да се качват дърти колхозници останали мумии от диктатурата?

35

Алекс

преди 2 месеца

Крайно време беше.Сегашните влакове са тотал щета.Конкуренцията е двигател на прогреса.

34

RS 6 345km/h метан

преди 2 месеца

София - Бургас е час и петдесет минути без много напъване,какви влакове,какви тренове,какви дилижанси . Нито един лев в касичката на дъпъсъ. Щом оня министър си уби детето с моторната им шейна на тези,кой знае какво го чака народеца с дрезините им.

33

Ха ха ха ха ха ха

преди 2 месеца

Имам тийнейджърски спомен, но от влака "София - Варна". Пътуваме заедно с една моя леля, много претенциозна. Билетите ни са първа класа, за да нямало около нас "неприятни типове". Обаче се оказва, че цялото съседно купе и няколко места в нашето са закупени от група роми - мъже, тръгнали да сватосват единия от тях. Всички до един в елегантни кадифени сака, които тогава бяха на мода и не се намираха лесно по магазините. Всички със скъпи подстрижки, гелосани, парфюмирани. Беше много весело пътуване

32

Анонимен

преди 2 месеца

Като разбрал, че от София до Бургас се пътува 18 часа, японецът казал - Леле, каква огромна страна.

31

Анонимен

преди 2 месеца

До Анонимен 24, не и в тази статия. АКо си направиш труда да следиш новините ще видиш. Точно тук в този сайт беше обявено, че за да постигнат скорост от 160 км/ч ще строят нова линия. Четете преди да коментирате. Някак се е логично, а? Стига с тези клишета! Критичното мислене не е чак толкова сложен процес.

30

Анонимен

преди 2 месеца

До пияница мистикИзмити вагони без фауна в тях!

29

Анонимен

преди 2 месеца

До АнонименНе беше частен. Беше си на БДЖ. Просто имаше само 3 гари на които спираше - началната, София и крайната. Досега никога не е имало лиценз за частен превозвач.

28

пияница мистик

преди 2 месеца

Не знам каква е тази новина, като преди повече от 10 години се връщах от морето с тогавашната ми, вече бивша жена и малката ми дъщеря и си купихме билети за бизнес класа. В единия от вагоните имаше отделени няколко купета за това. Вътре имаше климатик, USB портове, интернет, ток 220V, вратата се заключваше, имаше завеси и на нея и на прозореца и само 4 удобни кресла в купето и и голяма сгъваема маса. До нас беше вагон ресторанта. Та не виждам тези какво повече от това ще предложат в бизнес класа

27

Йордан

преди 2 месеца

7 часа за 360 километра - благодаря, не.

26

Анонимен

преди 2 месеца

Преди много години нямаше ли частен влак, имам спомен че пътуваше пт Враца до Пловдив, през София, викаха му Белия влак...

25

Сифилиско

преди 2 месеца

То по бързо надали ще стане понеже самата инфраструктура не го позволява

24

Анонимен

преди 2 месеца

Автобусните превозвачи ще му пукат гумите!

23

Анонимен

преди 2 месеца

Цените щели били да бъдат европейски....тоест 20-50 евро за билетче ? А скоростите ще бъдат ли от порядъка на 300 кмч ?

22

Пуф

преди 2 месеца

Паф

21

Анонимен

преди 2 месеца

До Анонимен 21. Никъде в текста не се споменава за строеж на нова ЖП линия.

20

баба Пена

преди 2 месеца

Ама ше закъсва ли из нивите, че то ако не закъсва нема да е интересно, друго си е да се качиш на бдж-то и да хвърляш боб дали и кога ще пристигнеш, като закъса после менкаш билот у гората докато чакаш резервния локомотив от горно нанадолнище да дойде

19

Анонимен

преди 2 месеца

До Анонимен 21. Аз не съм оня, а той не съм аз.