Няколко изтрещяли либерастични отпадъккка превърнаха голямата компания Боинг в мижитурка, която назначава хора на работа само според цвят на кожата (не трябва да са бели само, може всякакви други), сексуална ориентация (не трябва да са хетеросексуални, всякакви други, третополови най-добре), политически мнения (не трябва да са иснтински консервативно мислещо, само Тръмп хейтъри). Заради това проблемите им тепърва започват.
Грешка на механиците. Винтовертът спестява време, после всеки винт се проверява ръчно. Но това трябва да се предвиди при конструирането и да се премахне риска.
Тези таралясници трябва да се приземят за винаги , а онези , които са дали разрешение да летят да се вкарат в затвора -до живот , защото на всички е ясно , че този самолет НЕ СТАВА и са взети много пари под масата , за да му се разреши да лети , за сметка на стотиците до сега човешки животи
"Инцидентите" в Индонезия и Етиопия бяха саботаж. А моделът 737 MAX 900 тогава още не се произвеждаше. Боинг 737 МАХ е произведен в над 1400 бройки и летят ежедневно, самолетът е идеален работен кон. Всички големи авиокомпании го ползват вече повече от 5 години.
Тези пътници уцелиха джакпота от съдбата.Пътниците в Индонезия и Етиопия нямаха този късмет.Да не се оплакват и за в бъдеще далече от MAX.
Не е паднала врата, а панел, който замества врата. Просто мястото, където има отвор за врата, на тази модификация, е било затворено с неотваряем панел. И този панел не е бил завинтен добре. Подходили са небрежно и конструкторите, и технолозите, точно защото не е врата и това е резултата. Но който не работи, не греши. За щастие е бил малкия дявол, ще се мине само с плащания.
Това как въобше е възможно? Обяснаваха ни че за да отвориш вратата на авариен изход по време на полет трябвало да имаш силата на няколко слона, за да пребориш налягането??? Пък на Бойнг явно няма нужда от слонове, защото вратата сама се отваря.
Колективен иск срещу Boeing заради гафа с падналата врата