Повишава се цената на застрахователните полици с бонус малус и фамилиите Калканджиеви и Константин поради наличните оперативни данни за злоупотреби със субстанции...
Златни пясъци е пълна трагедия. Седи си в 90те . Ухае на мутриии, старост, всякакви кирливи сергии, мръсни плажове и барове, некви квартални фитнесджийчетааа с акъл на кокошка държави малки капанчета с цени като в дубай . Пълен смях :))) Инфраструктура 1ца. Общо взето целия туризъм е в окаяно състояние и живее някъде в началото на 90те. Идете малко до Дубай да видите , какво е туризъм.
Ми то у Париж хотелите са стари,мухлясали нищо че са от 1870г но отвътре са леш,тесни коридори.А и можете да хванете от непраните чаршафи ушни инфекции с акне и е мъчително с месеци наред.За дървениците като екстра да не говорим!Ама иначе за 10 дни искат 2000 евро в пробuт хотел в 18-ти арондисман,а на някои места като Руа Риволи искат 6000 лв!
баш така си, затва българина бега веднга през граница- от добро обслужване и адекватни цени бега, чеееекайте ме.........
Аууу чудно, виднага резервирам. Както ми е домъчняло за балканския комунизъм. Дори ми е домъчняло и за Кремълски, ше взема да резервирам няколко дни и в Москва да се грея на огън на улицата. България и Русия вечна неразривна дружба
До Анонимен 16. У нас не съществува такова нещо като ландшафен дизайн пък и е скъпо. За нашите пишман-хотелиери единственото важно нещо е "брой легла".
Тия наглите имат нахалството и да говорят за КАЧЕСТВО, след като нямат паркинги, няма зеленина, бетона започва от плажа, а първите чадъри и шезлонги са във водата, а на всеки 50 метра в пясъка има заровена една тръба с л?ййн@ която без пречистване прави "водата кристално чиста" както ни будалкаше платен клакьор преди няколко месеца. Освен това няма лекари и медицинска помощ на ниво, няма добри пътища, а порои и наводнения стават вече ежегодно, често спират и тока и водата. Егати КАЧЕСТВОТО!!!
Повишавало се качеството в тая крайморска ***, собственост на мутрафони и придворни чиновници??? Не може да бъде!!!
Само човек, който не е ходил никъде другаде може да си помисли, че в България получава нещо за парите си.
За БГ хотелиера това означава само едно- качествено да изтръска клиента. Хваща го за краката и така качествено го изтръсква, че да изпада всичко от джобовете.
Повишава се качеството на хотелската услуга в България