34

Шопендар

преди 5 месеца

Нищо ново у нас.някакви хора отчитат дейност,и се правят че работят.същата работа с безплатните пелетни уреди.някой е напълнил гуша,а че са *** и хората купуват пелети и мръзнат.

33

Joko

преди 5 месеца

Няма нужда да даскал в Тодор Каблежков за да си наясно , че това ограничение няма да даде никакъв положителен резултат. Ограничението включва сравнително малък процент оттериторията на града. Ще увеличи задръстването по другите улеварди ( напр. Сливница). Това ще доведе до увеличаване наемисиите , които при всички случаи ОСТАВАТ НА ТЕРИТОРИЯТА НА града !

32

пипи

преди 5 месеца

Дву ауспеховите аутомобили изобщо не пушат,нали!

31

Анонимен

преди 5 месеца

Връщат се столичаните в повече на село и София ще стане отновоекологичен град!

30

Анонимен

преди 5 месеца

да разширят улиците в центъра или да ги направят пешеходни зони или - или

29

Анонимен

преди 5 месеца

Старите автомобили не са лоши, ако, са поддържани от стопаните си добре. Но, като се загледа човек по софийските улици какви "локомотиви" се движат - ум да ти зайде. Някой да е чул, автомобил на ГТП в техническите пунктове да е спрян за завишени изгорели газове !!! Такъв случай у нас има ли.

28

Анонимен

преди 5 месеца

Това е все едно да разделиш общ басейн на пикаещи и непикаще с една лента по средата

27

Модела

преди 5 месеца

Абе важното е да има едни глобички.....

26

РАЯ

преди 5 месеца

и тогава, като няма модел - как измерваме и нужно ли е това неудобство на хората и блъскане на бедните по тоя ужасен начинпрестъпници

25

Анонимен

преди 5 месеца

Образованите глyпeндepи, а преди тях kyxитe мутри, въвеждат забрани, повишават глоби и данъци, но никога не си правят труда да разработят модел, който да изчисли ефекта от замисленото. След години се установява, че всяка тяхна реформа е пунта мара. Избираме ги, за да страдаме от тяхното управление.

24

Анонимен

преди 5 месеца

Интересувам се кола 1993г с газова уредба,ще замърсява ли повече от дизел или бензин 2010г,за един прЕател питам?Господа,хайде малко мисъл да вкараме,а не да сме герои на Доньо Донев.

23

преди 5 месеца

Слизай от таратайкатаааа, искам да дишАААМ! Аз си карам големия автоматик заслужено съответно на развитието ми и израстването ми в корпоратива. Ако ти е малък дохода то вината е само в теб че не си повишил уменията си и не иокриваш търсенето на пазара.

22

Алекс

преди 5 месеца

Такива зони вече съществуват в много градове и доказано работят добре.И в София ще проработи.Мрънкачи ще има ,но мярката трябва да се прилага решително.Здравето на хората е най-важното.

21

ДТЕБВГЗ

преди 5 месеца

До Теб да те ЕБВГЗИзвинявай, не е било насочено към теб, но щом така си го приел....здраве да е

20

Анонимен

преди 5 месеца

Как ли пък ще оставя вечният автомобил Мерц 124 2,5 ТД за някой съвременен пластмасов таралясник !

19

крундел

преди 5 месеца

прахоляка е предимно от варовиковият трошляк дето го ползват за по-евтино като пълнят всичко с него, непочистените и неизмити улици с разбит асфалт от строителите подпомага фпч, забраните от този тип са неумни, защото центъра на София все още е в атмосферата на планетата Земя, както и ТЕЦ-овете и китай, индия и африка, както и САЩ, така, че отделянето на прах и въглероден диоксид ще си е същото...А, да няма стари, има неподдръжани коли, доста нови пушат, все едно на гуми карат, а са 5 годишни

18

Хари

преди 5 месеца

Собствениците на новите електрички, масово купуват генератори на бензин, така в багажника хем колата,хем и метлата да могат да не се виждат лай...

17

Анонимен

преди 5 месеца

добре че само колите замърсяват а че внасяме *** за горене - виж това не е важно- дай да острижеме народа "за негово добро"

16

Марко

преди 5 месеца

И със стари коли , а и с нови такива в центъра на София,пак ще лапат и дишат отровния въздух до припадък и откат!

15

Анонимен

преди 5 месеца

Целта е просто да се изритат по бедните за да има паркоместа за ново и старобогаташите,честита ви промяна паветножълти ,сега е само от 1 група - но засега.А колите на газ никой не промъцва - по вредни ли са ,по еко ли са?