12

пyTлEP xy1лo

преди 5 месеца

поредния руски мафиот който е спретнал фирма в англия за да продава китайски менте части за истински.

11

Анонимен

преди 5 месеца

Проблемът е че крайните производители поръчват даден възел и не следят частите от които е съставен. Лежат на идеята че примерно никой няма да сключи договор с всички автоморги за да му доставят стари крушки които да слага на стоповете които прави за дадена марка. Обаче в Индия и Пакистан надниците са толкова ниски че е на сметка да разглобяват и класифицират в големи количества чипове, процесори и каквото ти хрумне

10

РУССКИЙ ОККУПАНТ

преди 5 месеца

Ха-ха-ха, а не требваше ли Путин да позва фалшиви части и да разглабя секи ден самолети за резервни части ?

9

Бай Иван

преди 5 месеца

Почти им повярвах. Частите са били по- евтини и те са се досещали че са афтър маркет, съответно са генерирали икономии и са вземали премийки.

8

Христо Христов

преди 5 месеца

Даже бразилците са по-стриктни от бозавите островитяни.

7

Анонимен

преди 5 месеца

Прат енд Уитни в момента е част от Raytheon, преди е била част от Colins а още по-преди част от UTC - все американски компании. Та както казах - американска компания. Без да крещя.

6

Анонимен

преди 5 месеца

,,Pratt & Whitney Canada е global аерокосмически лидер със седалище в Лонгюй, Квебек.,, ТА ТИЯ КАНАДЦИ КАКТО КАЗАХ с оригинални части не могат си изкара и половината живот да не говорим че пластмасовите криле на еарбъс са напукват от слънцето е по горещи държави за което Катар ги съди за 20 милиона евро.

5

Анонимен

преди 5 месеца

Хахаха, Прат енд Уитни и е американска компания

4

ИМА ЛИ

преди 5 месеца

ПОДМЯНА С ФАЛШИВИ ЧАСТИ-ИМА КАТАСТРОФИ

3

Анонимен

преди 5 месеца

Сертифицирани означава изключително невероятно скъпи. И за компанията производител и за купувача, а "фалшиви" не означава че са направени от картон примерно. Трябваше да напишете "несертифицирани".

2

Нежен Евроатлантик

преди 5 месеца

Фалшива новина .Това на Запад не се случва .Там всички са почтенни и добри .

1

Анонимен

преди 5 месеца

А онез канадци от Братан уитни ли бяха колко самолета преземиха на еарбъс ? От заевените 7-8000 часа изкарвали от 1000 до 4000 . Тва се с оригинални части .