поредния руски мафиот който е спретнал фирма в англия за да продава китайски менте части за истински.
Проблемът е че крайните производители поръчват даден възел и не следят частите от които е съставен. Лежат на идеята че примерно никой няма да сключи договор с всички автоморги за да му доставят стари крушки които да слага на стоповете които прави за дадена марка. Обаче в Индия и Пакистан надниците са толкова ниски че е на сметка да разглобяват и класифицират в големи количества чипове, процесори и каквото ти хрумне
Ха-ха-ха, а не требваше ли Путин да позва фалшиви части и да разглабя секи ден самолети за резервни части ?
Почти им повярвах. Частите са били по- евтини и те са се досещали че са афтър маркет, съответно са генерирали икономии и са вземали премийки.
Прат енд Уитни в момента е част от Raytheon, преди е била част от Colins а още по-преди част от UTC - все американски компании. Та както казах - американска компания. Без да крещя.
,,Pratt & Whitney Canada е global аерокосмически лидер със седалище в Лонгюй, Квебек.,, ТА ТИЯ КАНАДЦИ КАКТО КАЗАХ с оригинални части не могат си изкара и половината живот да не говорим че пластмасовите криле на еарбъс са напукват от слънцето е по горещи държави за което Катар ги съди за 20 милиона евро.
Сертифицирани означава изключително невероятно скъпи. И за компанията производител и за купувача, а "фалшиви" не означава че са направени от картон примерно. Трябваше да напишете "несертифицирани".
А онез канадци от Братан уитни ли бяха колко самолета преземиха на еарбъс ? От заевените 7-8000 часа изкарвали от 1000 до 4000 . Тва се с оригинални части .
Откриха фалшиви части в двигателите на два самолета на Ryanair