86

А

преди 5 месеца

В Борово към 12 на обед има 5-10 места за паркиране в радиус от половин километър от моя блок. Привечер просто забрави.

85

дагфа

преди 5 месеца

това няма как е вярно ,. 1 милиона коли не са в движение едновременно

84

Василка ДС-то :

преди 5 месеца

Мис Бони ще спаси София!

83

Пич

преди 5 месеца

Е, то не може цялото село да се премести в София, и всичко да си е постарому. Пристигнаха си с манталитета, трошките, простотията. Този град се задръсти напълно в последните 5 години. Сега събота и неделя има по-голям трафик в сравнение с делничен ден. Това никога не е било. Полицията я няма никаква, всеки си прави каквото си иска на пъта. Сутиацията е тотално изтървана.

82

Edin tam

преди 5 месеца

Задръстването за бул. "Цар Борис" започва от жк "Младост" в час пик и обратно за жк " "Младост" започва от СУ. Никога не е било така, но така ще бъде... Няма как да е друго, при условие , че се строят само блокове и никаква инфраструктура. Цяла България се натъпка в София с блян за по-добър живот. А дано, но надали. Отделно цялото Софиянец кара раздрънкан дизел и плаща с здравето си. #dishaisofia

81

Анонимен

преди 5 месеца

ДСрезивев да сложи по 1000 лева год данък и ще се оправи.

80

Х

преди 5 месеца

Не са много автомобилите, лоша е инфраструктурата. Не само в София, а и в цяла България. Вижте в лос Анджелис и Ню Йорк какви пътища имат в града с по 5-6 ленти в посока и то активни. Тук на 2 ленти в посока разтропан асфалт му викат магистрала, че и ограничение до 130 дали. На този ceлски път, наречен магистрала ограничението трябва да бъде не повече от 70км докато не се приведе в нормален вид.

79

Аз

преди 5 месеца

Трябва да се направи такса са всички автомобили, които се движат в София, които не са със софийска регистрация. Така проблемът ще намалее. Много са гадни тези с чуждите регистрации.

78

Йо

преди 5 месеца

То оставаше и да не задръстват. Снощи в 20:40 мин. минах покрай спирката на автобус 83 и пишеше, че ще дойде след 58мин. Кой нормален човек ще чака 1 час автобус и после като се качиш вътре ще има изненада миризлив клошар?! На рядко, мръсни, с миризливи хора. Само метеори става за нещо, но пък е до рано. Не може да се разчита на транспорта в София.

77

Анонимен

преди 5 месеца

Автомобилите в София не са толкова много, както ни манипулират. Проблемът е във все по-лошата организация на движението и паркирането в София съчетани с непрекъснатото влошаване на градския транспорт след 1989 година и особено в последните 18 години

76

Анонимен

преди 5 месеца

Най противни са тези с регистрация PK. Прости, нагли, озлобени.

75

Анонимен

преди 5 месеца

винетка за София за всички с номера които не почват с С, СА, СВ!!!

74

Анонимен

преди 5 месеца

до 73 Зависи кога е получил гражданство преди 1989 г, ако е роден 1945 г и родителите му са го довели в София през 1948 г, този с какво е по-малко софиянец от някой роден в София през 2000 г.

73

Анонимен

преди 5 месеца

Колите не са 1 милион, но се прави елементарни манипулации, за са изглеждат прекалено много. Например, към град София прибавят и колите в останалите 2 града и 34 села, на територията на Столична община, където хората по необходимост обикновено имат по две коли. Друг пример - фирма със седалище в София, плаща данък МПС в София, но от примерно 1000 автомобила на фирмата, само 10 са в София.

72

Анонимен

преди 5 месеца

За пръв път попадам на "експерт", който твърди, че увеличаването на задръстванията било хубаво нещо.

71

сь

преди 5 месеца

Всеки който не е родом от София, или получил софийско гражданство преди 1989 да плаща по 500лв на месец за автомобил. Това е единственото решение. Ама са по-важни кебапчетата по избори, а?

70

ДОЛУПЪПЪБЪКЭПЪДЭБЭ

преди 5 месеца

Голяма мисъл Като има много коли явно се правят по големи и нови пътища мислители

69

Анонимен

преди 5 месеца

до 70 Чел съм пловдивчани и казват,че задръстванията в Пловдив са вече по-големи от софийските.За заплати не знам,в Търговище бензинджията и тези в склада взимат точно, колкото колегите си в София, със сигурност и пловдивчаните работещи в тези сфери взимат толкова. Само определени специалности са по-добре платени в София. По население обаче Пловдив скоро няма да стигне, камо ли да надмине София. Не само икономически и стратегически, дори климатично София е по-добре. В Пловдив лятото е яка жега.

68

Геле

преди 5 месеца

Така ще е.На всеки 50 автомобила 45 са с по един човек

67

Анонимен

преди 5 месеца

Ако просто всички, които имат възможността, си работеха от вкъщи, трафикът ще спадне значително