Образованието е отживелица! Като чета коментиращите, някои трябва да повторят целия училищен цикъл по български! За математика или физика не говоря! Пълна трагедия!
Да даа, съглен съм с 53, аз съм завършил преди 20 години, в елитно училище, тогава, защото не исках да ходя на частните уроци при мъжа на госпожата по математика, защото бяха го измислили много хитро.Тя ти пише двойка, въпреки, че знаеш, трябва да отидеш на уроци при мъжа и, аз се заинатих и всеки час бях тормозен на дъската.Има супер странни учители и преди и сега, ама не им дадох и лев!!!
До родител . Ще посетите учителя на консултация , за да разберете по-подробно , защо има тройка . Така или иначе на родителска среща се говорят само общи ала-бала неща и е загуба на време и на родителите и на учителите . Според мен трябва род. срещи да се сведат до две годишно - в началото и края на уч. година .
Липсата на обратна връзка от родител към учител е голям проблем, който директорите неглижират. Пълно е със странни преподаватели - на родителските присъстващите се споглежадат защото вероятно има защо. Има и друг тип преподаватели - като нарочат едно дете (дори и да учи и да полага усилия) - спукана муе работата. И на кой да се оплачеш на директорката ли? - МОН спрете да се клатите на столовете по цял ден и свършете нещо смислено
До Родител, абсолютно. Има множество идеи за премахване на числова оценка. Вредни са, а и не дават контекст. Писането на ОВ разбира се ще вбеси учителите, защото означава, че трябва да внимават и да дават адекватна информация. Но е доказано, че това подпомага процеса на учене. 2,3,4, 10... не значи нищо.
Средата за комуникация не е важна ако се разменя смислена информация. Моля опит като родител е, че през Shkolo се получава само формална информация (оценки, типови похвали и забележки, обща информация). Защо детето има 3-ка? Това не се пита! Такава обратна връзка няма. Само складират работите по папки, за отчитане на дейност. Такам че не знам точно как ще се получава "наситена и реална информация" за пропуските на детето...
Съгласен съм. Абсурдно е да учат деца онлайн а пък родителите да се събират да си говорят. Има много домакини дето това им е единствения социален живот и се почва едно празно дрънкане ... Закривай родителските срещи.
Отживелица е и още как! Още от 80тте год. събираха родителите на родителска среща (понякога и с учениците), учителите буквално настройваха родителите срещу децата им - този нямал дисциплина, разсейвал се, онзи имал ниски оценки, не учел, не се стараел....Накрая родителят се прибира в къщи ядосан и хвърля един бой на сдетето, без да го пита или обяснява защо:(.
Родителските срещи задължително трябва да останат в този формат, който действа и сега. Върхът на мързела е да се ползват електронните ресурси за такава цел. Всички видяха "ползите" от електронното обучение. Индивидуалните срещи могат да продължат, те си имат своето предназначение, но срещата на родителите в екип е необходима. Това не е само родитело-учителска среща, но и среща между родителите.
"Всеки класен ръководител има регламентиран час за консултации и срещи с родители." - мда в удобно за тях време някъде между 14-15.00 ч. На всичкото отгоре това е час за консултация при необходимост от учениците, а не за някакви индивидуални срещи.
Отживелица друг път. Нали трябва да ни сурвакате за помагала именно това се случва на родителската среща. Винаги преди да отида на родителска среща подготвям пари жалко то е, че не само за помагала ами и за охрана трябва да кихаме. Е тази година няма да дам пари за охрана.
Как може да е отживелица да се информираш и да изразиш мнение за учебния процес на детете ти. Според мен да се плаща заплата на нищоправещ плазмодиии е отживелица.
За много родители тази среща е единствената възможност. Пести време и на учителите. Освен това родителите правят контакти, което е добър пример за учениците! В някои частни връзкарски училища наистина не е необходима!
До Анонимен 42 Ха :) Че аз откъде мислите, че ги знам кои са, щом учителите не ги назовават :) От детето си, което също ми се оплаква от тях ежедневно.
Едва ли са толкоз безполезни. Вероятно капацитета на директора и учителите е скромен щом не могат да запълнят тези срещи с ефективно общуване.Общата информация е пъти по удобно дас се предаде на групова среща, вместо по отделно.
Най голямата отживелица е да си 30 години директор при положение че на президентът дават най-много 10.Отживелица е да се назначават директори парашутисти дошли от майната си за място и висока заплата а като го гледаш не можеш да определиш от кой пол е .Отживелица е да има 47000 абитуренти а местата във вузовете и десетките филиалчета да са повече от 70000 и всеки абитурент става студент с диплома 3.00 писана по милост.Отживелица е образованието да се командва от посолството на Козяк 16.
е па то и самото родителство е "отживелица" !...Домашно възпитание,родителски контрол,..-съде "средновековни глупости"...Нали има Интернет,"тик ток","мик ток" и батковци,навъртащи се пред училищните входове?...-Нищо друго не ни требе...Нъл тъй,евро-атлантически ултраси ?
До една жена 42 - Добре е да знаеш, кои са и дадените ученици, за да ограничеиш контатките на детето си с тях.
Директори: Родителските срещи са отживелица