77

Христо Христов

преди 6 месеца

И не ревете срещу Урсулата! 85% от ВАС са про'с'таци дето гласуват за нея.

76

Христо Христов

преди 6 месеца

Отделно, Китай има ефективни и сигурни снабдителни вериги и ползва евтина енергия. Наскоро две от азиатските фирми (китайски или и КИА) с представители европейци в ЕС (мисля, чеединият беше французин, другият може би беше испанец), зави на среща в Брюксел, където бяха поканени производителите на коли, че няма никакъв шанс да инвестират в ЕС с 30% по-скъпа енергия, но смятат да разширят производството си в САЩ. ЕС се самоизолира и в това няма нищо лошо. Ще умре по-скоро!

75

Христо Христов

преди 6 месеца

Китайските електромобили са по-иновативни, качествени и евтини. Това е факт. Даже ЕС дава милиардни субсидии на немските автомобилопроизводители да купят китайско ноу-хау, как се правят електрически коли.

74

илюминат - ренегат

преди 6 месеца

С тази грозна рептилия човек не може да прочете статията, щото му се повдига само като я погледне!

73

Логопед

преди 6 месеца

До Анонимен 77 Изходи се пак, че се разбра само, че ти го набиват :)

72

Котка

преди 6 месеца

Егаси терора!

71

боби

преди 6 месеца

А ,...да налагате глоби , санкции и ограничения еша ви няма , и всичко на гърба на редовия европеец ( смятам и нас за европейци ) ! Ако можеш да си купиш прилична китайска кола за 20 хил. ще ти е забранено , защото трябва да купиш по - малка или по - лоша за 40 хил но европейска !

70

Стоян Стелий :

преди 6 месеца

А разследването за ковиТ експерименталките и далаверата с Файзер на Урсулю докъде стигна? Ще ни информирате ли или е неполиткоретно нек'си?!?!?

69

Фори

преди 6 месеца

РАЗСЛЕДВАЙТЕ,КЪДЕ ОТИДОХА НЕМСКИТЕ ФИРМИ - ГРУНДИГ,САБА, ТЕЛЕФУНКЕН,ЛЬОВЕ,УХЕР! Е,ИЗЧЕЗНАХА НА 90 %.

68

Нора

преди 6 месеца

Кара Л***айна,ти си за разследване, милиони купени ваксини , чакат реали- зация,на друга цена!Колкото да китайските автомобили всеки трети ще е китайски,само след две години! Като добавим японските и корейските,европейските отиват на... мулето в ногите!

67

Анонимен

преди 6 месеца

Най-ГОЛЯМАТА заплаха за свободата е ЕС.Надминава СССР и наподобява четвърти райх.

66

Анонимен

преди 6 месеца

Никога не е бил ясен смисълът на политическия проект ЕС. Освен лозунги "да говорим на един глас пред света" нищо смислено не сме чували. И защо да е необходимо да " говорим на един глас" също не е ясно. Европейските държави ще си вземат обратно суверенитетите от ЕС и ще бъдат отново независими. Процесът е необратим. Ако преди много години ЕС като политически проект беше неясен и нерелевантен, днес той е вече вреден за европейските държави и това се разбира от все повече политици и граждани.

65

Анонимен

преди 6 месеца

ЕС се превръща в един неконкурентноспособен икономически блок, със свръхрегулирана икономика. Тези полицейски работи бяха да доведат до нищо добро. Китайските производители ще се наложат защото са по-добри, евтини и надеждни. ЕС като организация трябва да намери сили да се саморазпусне в името на бъдещето на европейските народи. ЕС не може да бъде реформирана, както си мислят мнозина.

64

ддд

преди 6 месеца

Колкото по бързо мърсо..ла се отстрани толкова шансовете на ЕС да оцелее се увеличават...дори и заклетите в ЕС шведи говорят за шведзит...ножа вече е опрял в кокала

63

:-)

преди 6 месеца

В комунизма на Китай има повече пазарна икономика относно в капитализма на неопсевдолеберализмототалитаризма

62

Анонимен

преди 6 месеца

а ще разследва ли двойния си стандарт с нелоялната си конкуренция срещу България, като субсидира далеч повече техните селскостопански производители... явно трябва бедният българин да купува обмитени на макс електромобили пазарна икономика

61

Анонимен

преди 6 месеца

ЕС иска да наложи мита за електричките от Китай. Само че Урсула забравя, че основният пазар за луксозния клас немски автомобили, които не се произвеждат в Китай, а само в Западна и Централна Европа, е именно Китай. Какво ли ще стане, ако Китай реши да наложи мита от да речем 40к евро за всеки нов Майбах? Дали пък сметката на ЕС няма да излезе крива? А и доскоро самият ЕС плащаше субсидии за електричките на европейските производители. Вече не плаща, щото няма кинти, Украйна има нужди, хахаха

60

aa1820

преди 6 месеца

Акушерке Урзуло, конкуренцията не се бори с мита и протекционизъм а с инвестиции в иновации. И колкото повече спите толкова по близък ще е края - ще стане както със смартфоните и компютрите. Въпрос на едно десетилетие ...и колите са най-малкия проблем btw....но за тва пък ще имаме ток от вятърни китайски перки и ше сме еко

59

Анонимен

преди 6 месеца

Значи! Давайте да разсъждаваме. Вие си произвеждате перални. Една пералня струва 5 лв. Държавата решава че ще поеме 2,5 от тези 5 лв. Вие решавате, че можете да ги продавате в Европа за 6 лв. Европа ще ви разследва защо държавата ви дава тези 2,5 лв?! Защото в Европа заради това че всичко поскъпна по две щото са много умни и пералните им струват 10 лв. ?!?!?!?! Хора с психични отклонения продължават да вземат дебилни решения.

58

заеднократна употреб

преди 7 месеца

Китайските коли са за еднократна употреба! Няма части за тях! За това са толкова евтини!