Бившето ченге от КАТ Милчев, уволнен за некадърност, тръгнал да дава акъли как да организира изпит. Ами нали беше шеф на КАТ, нямаше резултат, сега се сети да се побараш.
В Дупница ще фалират. Поздрави за Иван Георгиев от ЕТ Полет, чиито курсисти си плащаха досега за благоприятен маршрут.
Айде направо със Зрънчото книжките. Имам едно 330д, едно 525 Е34, все хубави коли за 1в1 с дървета. Чакам последни купувачи. Е60 на промоция, задно, кеф ти за дрифт, кеф ти за дърво, кеф ти за ковчег. Раздавай книжки по-бърже, ай ай ай, че бизнеса запада.
До До 19 21 Точно това е идеята да се научат правилата. И изпита трябва да обхваща възможно най-много правила или по-точно най-важните а не да си играем на котка и мишка единия да прецаква другия, а другия да прецаква системата. Като се взима писмения изпит там не се ли научава наизуст нещо? Дай и там да го направим на случаен принцип. Това са глупости. Изпита трябва покрива основното не е казано че някой трябва да е перфектен и да знае всичко по конец.
Той и сега е на случаен принцип. Изпитващия трябва да отиде до определено място да си свърши часмака и казва на изпитвания от къде да мине за да стигне до там.
В този измислен Институт по пътна безопасност Богдан Милчев май е единственият,който има представа от пътна безопасност.Останалите са икономисти,архитекти и какво ли не,далече от пътната безопасност.Управителят Диана Русинова,която се самотитулова като пътен експерт, е детска учителка по образование.И тези неподготвени и необразовани хора ще оправят пътната безопасност.А дано,ама надали.
Как ще имаш един и същ маршрут за всички ,нали тогава Иван и Петкан ще знаят точно къде е маршрута и ше го научат наизуст .
Аз карах изпит по шофиране и в САЩ и в България .В БГ е по труден ,кара се 30 часа кормуване .В Силистра където карах аз нямаше маркировка по улиците и колите са паркирани винаги в дясното платното където уж трябва да караш.Имаше идея където да могат да се дават оценки на инструкторите което до сега не се е случило.
Ако за всеки се променя маршрута тогава за някои ще се падат различни по трудност, а изпита би трябвало да е един и същ за всички при еднакви условия. И предаването онлйан е много голяма глупост. Да се записва и да се дава възможност да се прегледа след изпита ако има някакви възражения. Имам чувството че взимат някакви мерки и си правят експерименти кое как ще работи.
Колегата с Аудито най-вероятно е някъв провинциален ***, който си избива комплексите анонимно ...
В Сащ това е най-лесния изпит.В България големия проблем е че хората карат коли които често даже нямат въздушни възглавници.
и после мама и тате и вземат по едно бмв и им подписват смъртната присъда .... този месец поне 10 млади шофьори си заминаха от мощните коли купени от глупа вите им родители
Както каза 5-ти, той винаги е бил случаен. Аз се учих по едни маршрути, изпитващият ме прекара през напълно непознати улици,че чак успя и в задръстване да ме набие. А това за камерите със сигурност ще пречи особено на несигурните в себе си. Само при мисълта, че цяла България може да те гледа и още повече приятелите ти на по 18 години ще сдухва дечурлигата.
До бизнесмен с Ауди- Накрая Партиота по-надолу да не вземе да спечели изборите и тези като теб бизнесмените с аудитата да ви прати на екскурзия в Белене
Няма значение маршрута. Трябва да се гледа колко скъпа е колата. На хората със скъпи коли трябва да се дава книжка веднага. Все пак те поддържат икономиката на страната. А които нямат скъпи коли, въобще да не им се дава книжка. Те само хабят асфалта. Може да карат само по черните пътища между нивите, без книжка.
От 4 септември маршрутът при изпита за книжка ще е на случаен принцип