Аз лично ги гледам като голям " акумулатор"! И нищо друго! В него има опасен Електролит,който гърми и много яко гори!-:)
63.....Ти понеже си сменил няколко електрически автомобила и имаш мнение. Карай там 20 годишния дизеляк щото приятелите ти от блока са ти казали , че харчи малко и не приказвай глупости.
За хората тук, които вярват на такива врели - некипели: Един ел. автомобил замърсява 2,5 пъти повече природата, от един дизелов авт. до 200 000км. пробег. И това е още при производството и окомплектоването му. Нито 1 ел. неможе да достигне заявеният от производителя пробег с 1 зареждане. 6 месеца след като е купен батерията вече е само 60- 65% зползваема. Буклуци с 1 дума.
....моята чисто нова ( фабрична ) немска бензинова кола струва 27к с всичко до асфалт! Минава 800 километра с едно зареждане! Тежи 900 кила с полезен товар. Ще държи около 15 годинки! И няма да плащам данък за бракуване на колата и батерията! И няма да тровя земята и предизвиквам масов рак у хората докато ми я рециклират! Също така няма да паля целият квартал около мен с електрическата ми кола! Ако немците пуснат електричка с такива характеристики, съм първи закупил такава.
Написано в стил 75 години Северна Кореа!! Фанатизъм и лъжи! Само човек като се запознае с факт, че в световен мащаб автомобилите са причина за под 14% от замърсяването на въздуха и може да му стане ясно какъв ще е екологичния ефект даже електричките да са наистина 100% чисти. А те не са!!!
Електрическите коли са най *** нещо измислено, и с толкова приказки за екология, и при тия цени.....не, благодаря.
около 2/3 от цената на колата е батерията. тя за разлика от други батерии не може да се преработи на ***. и е толкова токсична и вредна за природата и хората, че някой трябва да се сети да направи пункт за съхранение или нещо такова. вероятно ще ги изхвърлят в космоса или на дъното на близкото море.
Имам батерия на колата която искам да я заменя, производителя ми продава нова но старата дори за без пари не иска да я вземе къде да отида да я я занеса след демонтажа ѝ.
Законодателно изнудване да смениш напълно функционална, евтина кола с електроламя на поне тройна цена. Иначе не те пускат в град над 50 000 жители. Глобяват те за "замърсяване". Голяма грижа имат за здравето ви, затова искат да ходите пеша и, ако си платите - с автобус. Личната кола отива в историята за про100людието. Да ви е честит зеления терор! Чакаме да видим неогасяем пожар, предизвикан от електричка на подземен паркинг. И пропадане на стари гаражи на няколко нива, поради двойното тегло.
51 - много се засегна и нищо не каза. И все пак съм прав, изглежда след като не можеш да представиш аргументи - не знам защото нямаш такива или защото нямаш капацитет - вероятно второто
До Анонимен 50 - Брат, не та знам къде караш,ама айде не ми казвай, на мене колко и какв ми е сдостатъчно, стаа ли? Т юфлек!
45 - с още 15-30% са напълно достатъчни да стигнеш до крайната дестинация, 15 мин на кола, 7 станции = 30-ина коли на час. След това на ОМВ има още 4 станции, преди това на Пловдив са още 12. С ДВГ тръгваш само ако искаш да караш с 160-180 без да спираш веднъж - друга причина няма.
До До 44 - Има и друго - бърза зарядна е бърза, ако само ти заредаш на нея. Ако се накачули още някой на втория порт, става "не-толкова бърза". Освен това, ако попаднеш в стиуция, в кяот портовете са заети е МЕГА МИЗЕРИЯ. Ония пред тебе не го знаеш - може да иска да чардже за 10 минуткии да търгва, ама може да иска да чарджне до 100, защото се е поомурил от пърят и с децата ще гледат филми, докато чактат. Ти въри си бъркай в гъ3а през това време ...
До Олимпий ПановНе сте прав, за м.юни в Германия продажбите на електрически автомобили са 18% от общите, а на plug-in хибриди - 7%. За Австрия са общо 22%.
Навсякъде електрическите коли паднаха по продажи почти до 0% в България растат-голям смях,а что до почвата то да имат място в България като гробище на електрически коли!
Електрическите коли и имат ли почва те у нас?