9

Вбесен

преди 8 месеца

Стелче, моето момиче,Ти знаеш ли какъв *** на некадърността е сайтът на Топлофикация? Да беше посочила линк към конкретната услуга, макар да съм песимист за процента хора, предпочитащи този безумен ход. Сайтът е направен не за да ползваш услуги, а за да избягват да те обслужат. Самият факт, че регистриран потребител не може да намери изравнителната сметка е достатъчно показателен. Самата сметка е направена да унижи клиентите, освен произволното ограбване.

8

От 1

преди 8 месеца

До Анонимен 3 - И ние сме към "Бруната".

7

Анонимен

преди 8 месеца

Ами регистрирайте се на сайта на Техем или там, които ви отчитат парното, въведете си абонатния номер и ще ви излязат всички сметки. И изравнителните. Сумите са потресаващи за доплащане. Ще има инфрактни ситуации.

6

до 1

преди 8 месеца

Точно това е целта - хората да изпуснат срока и да не могат да реагират. Нарочно така е направено.

5

Анонимен

преди 8 месеца

Не вярвам на ушите си.

4

Анонимен

преди 8 месеца

100 лева още ги чакам, дано наемателите не се усетят но и само да смеят!

3

Анонимен

преди 8 месеца

Аз съм към "Бруната".До момента не сме получили изравнителни сметки и изобщо не си вдигат телефоните. Миналата година по този повод се разправях с тях цял месец август и ги получихме в края на септември. Просто нямам думи! Абсолютно нахалство, при положение, че заплатите са им от нашите пари!

2

баба мара

преди 8 месеца

миналата година за един радиатор ми върнаха 90 лева днес платих за същиярадиатор 130 лева при мека зима нямаше студове и снегове тец люлин

1

Анонимен

преди 8 месеца

Някой ще ни прати ли известия дали имаме да доплащаме или имаме да получаваме? Досега такива известия в нашата сграда не са получени, а е вече 18-и август, петък привечер. Хората отиват някъде за уикенда и ще видят пощата си чак на 21-и август. Ще имат 10 дена да реагират, ако изобщо получат известие в понеделник, 21-и.