Стелче, моето момиче,Ти знаеш ли какъв *** на некадърността е сайтът на Топлофикация? Да беше посочила линк към конкретната услуга, макар да съм песимист за процента хора, предпочитащи този безумен ход. Сайтът е направен не за да ползваш услуги, а за да избягват да те обслужат. Самият факт, че регистриран потребител не може да намери изравнителната сметка е достатъчно показателен. Самата сметка е направена да унижи клиентите, освен произволното ограбване.
Ами регистрирайте се на сайта на Техем или там, които ви отчитат парното, въведете си абонатния номер и ще ви излязат всички сметки. И изравнителните. Сумите са потресаващи за доплащане. Ще има инфрактни ситуации.
Точно това е целта - хората да изпуснат срока и да не могат да реагират. Нарочно така е направено.
Аз съм към "Бруната".До момента не сме получили изравнителни сметки и изобщо не си вдигат телефоните. Миналата година по този повод се разправях с тях цял месец август и ги получихме в края на септември. Просто нямам думи! Абсолютно нахалство, при положение, че заплатите са им от нашите пари!
миналата година за един радиатор ми върнаха 90 лева днес платих за същиярадиатор 130 лева при мека зима нямаше студове и снегове тец люлин
Някой ще ни прати ли известия дали имаме да доплащаме или имаме да получаваме? Досега такива известия в нашата сграда не са получени, а е вече 18-и август, петък привечер. Хората отиват някъде за уикенда и ще видят пощата си чак на 21-и август. Ще имат 10 дена да реагират, ако изобщо получат известие в понеделник, 21-и.
"Топлофикация" вече връща пари от надплатени сметки