ок за гресията от ученици към ученици или учители много се споменава , а агресията и психическия тормоз на моменти от учители към ученици, някой нещо казва ли за нея , защото има и такава особено в по-малките градове и по-малките училища
За какво ви е образование , бе ? Я се огледайте - всички неграмотници, с комунистическо потекло, некадърни, с купени дипломи от някъде, само те благоденстват и управляват клетата ни държавица! Праскайте си по няколко татуировки, слагайте черните очила и кожените шлифери , и ето ви достолепие и просперитет !
ЮЛИАН ПЕТРОВ Е ОЧЕВИДНО НЕГРАМОТЕН С АЛОГИЧНИ, ВЗАИМНОИЗКЛЮЧВАЩИСЕ И НЕЗАКОСОНЪОБРАЗЕНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ. А НЯКОИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ СА ИЗКАРАНИ НАПРАВО ОТ НЯКОЙ ТОТАЛИТАРЕН РЕЖИМ.
Знанията намаляват на учениците,нормално и парите да намаляват за некачествена работа от даскалите.
МВР с повече пари и лоши резултати, училищата с по-малко пари и пак лоши резултати.По-добре на МВР да намалят парите.
НАСИЛИЕТО идва в резултат на дефицити на възпитание" и "институцията училище" трябвало "да се намеси и да поправи тези дефиците". Хайде сега г-н Петров, след тези красиви пожелателни слова да ни обясниш как да се намесим ефективно, след като детето е научено у дома да се подчинява и съобразява само когато заплющят големите шамари, съпроводени понякога и с ритници. Онова, което то разбира още в първите дни в училище е, че учителят няма право да го бие. Хайде да ми кажеш как ще се справиш с такова
Aми то пък като има много пари сигурно качеството се увеличаваше... учителите взимат по 2 бондака за да приказват приказки на ученици. После.. шапка на тояга!
Има всякакви национални програми и проекти за ромските ученици, но ако има някаква полза от прилагането им, тя е минимална. На хартия всичко е идеално.Усилията не са насочени към мотивираните. Вече почти всяко явяване на математически състезания е платено за учениците.
е казал този: "Вкарването в общ коловоз не ни върши работа!" Едно СОП-аджийче с умствена изостаналост пречи на цяла паралелка да учи нормално и проваля всички останали деца. Тези със специални потребности трябва да се групират според особеностите им и да учат в специализирани учебни заведения, пригодени за тях. Така ще успеят поне отчасти да станат полезни за себе си, а някои от тях може би дори и ще успеят да се впишат донякъде сред работещите градивни граждани.
Една значителна част от децата са дисциплинирани, други се поддават на дисциплиниране. На тях им е внушено ощепреди да прекрачат за първи път училищния праг, че трябва да имат минимум средно образование плюс професия. За тях положете максимални грижи, защото утре държавата ще се крепи на техните рамене. За останалите - според възможностите им и на 13-14 г. вече да могат сами да си изкарват хляба. Друго от тях не можеш да очакваш.
То еднообразование само се наливат пари, а резултатите стават все по-лоши, въпреки занижените критерии.
Парите, отделени за образование намаляват, но в замяна на това се увеличава онзи контингент на подрастващи в училищна възраст,които няма начин, няма и смисъл да се опитваме да задържим в училище поне докато завършат основно образование. За тях се харчат луди пари - да се осигурят училищни сгради,преподаватели, безплатни пособия, безплатна храна, училищни автобус, разни видове помощи. А файдата е НУЛА. Вместо да дрънчите още пари и да ги прахосвате залуду, създайте нови програми като за тези деца
Юлиян Петров: За първи път парите за образование намаляват