До Космонавт 34 - То едно време, като през нас минеше нова оромна пратка с херца или кока, рязко скачаше и борйката на G класите, ама ... не мисля, че благосъстоянието се повишаваше.
"След първите 6 месеца (горе - долу) какацитетът на батериите пада до 65 - 70 %" - Лиспват кавито и да е статистически данни за подобен спад в такъв период от време. " и може да се ползват в градовете, иначе няма сигурност, че ще стигнеш." - Със 115, Tesla 3 Performance на 2 години минава 395 км, на магистралата. Вече има прекалнео много зарядни станции. Не сме 2015-а. Това аргумент не минава.
До Анонимен 39 - Да, защот видиш ли, 2-3% от общестовто забраняват на останлите 97% и нещо, като после нящата прикчват тооолкова добре ... Дам... тоя филм му знаем края.
НЕ СА ЕКОЛОГИЧни нито ЗЕЛЕНИ.Засега само автомобилите на ГАЗ без холограмни оръжия на предни стъкла и с доказано безвредни жълти фарове са ЕКОЛОГИЧНО НЕУТРАЛНИ..ЕЛектромобилите са опасни вредители и се следят за ЛИКВИДАЦИЯ както всички нови с опасно вредни скенери и екрани в купето.. тежки увреждания нанасят с ЕКО СТИКЕРИ на предни стъкла комбинирани с високо вредни скенери/вместо фарове жълти/
Май ви е високо гроздето. Плюйте, скоро вашите трошки ще бъдат забранени и ще останем само ние, с електрическите.
Притесних се от това че сме на първо място, все едно че е някакво състезание по кихане на пари за надценени продукти, каквито са електрокарите от западни марки. Един вид демонстрация на падане на колене пред сащ/есср.
От заглавието в статията разбрах, че българите са купили към 200 000 електрически автомобила. Защото в противен случай няма как да сме първи.
Бесперспективни ***, които замърсяват много повече и от дизелите даже. След първите 6 месеца (горе - долу) какацитетът на батериите пада до 65 - 70 %, и може да се ползват в градовете, иначе няма сигурност, че ще стигнеш. И това е за държави, където се кара бавно. При нас в Германия направо се палят и горят, защото ограничения няма, и който излезе на магистралата натиска до ламарината. Много много примери има, но нарочно не ги съобщават по новините. Направо се запалват батериите при такъв ре
Не сме по първи от французите и германците! Просто защото сме по беден народ!30-40бона стой та гледай как няма да ги дам за тротинетка ,която след 7 г. е аут с батерията!
Предната година са продадени 10 коли, а тази 20. Ето ги 200%. А в Германия примерно тази година са продадени 50000, но ръста е 15%. Кого заблуждавате бе, шушумиги?
Кога България ще започне да отпуска субсидии при покупката на електромобил?Превърнали сме се в моргата на Европа!
Защото броите чистак новите, а не втората ръка. Даже и мутрягите си вкарват бентлита ментлита втора ръка. Само програматорите са ТОЛКОВА глупави, че купуват чистабарасак ново.
Първи сме в ЕС по продажба на електрически автомобили