Дрън, дрън ярина . От Бургас до Димитровград - 259км се пътува с БДЖ между 7 и 11 часа. За удобство и за по- пряко се обикаля през Казичене, Пловдив или София.
Не ви ли омръзна да пишете глупости и да лъжете.къде е Пловдив Бургас .къде е Искър казичане..трябва ли да изпадам в по големи подробности..и за това ви се плаща .засрамете се.
Thalys от Брюксел до Париж го взема за1. 20 часа. Средна скорост 260км/ч.В България това може да бъде само блян
Преди 10 години работих в Пловдив.Живеех в Ямбол.Понякога се прибирах у дома с влака.Между 4-5 часа беше пътуването.Благодаря повече на влак не искам да чуя да се качвам
Стойността на проекта е 675 млн. лева . . . . и по нататък не разбрах, колко е запланувано да се краде и как и кои ще си го делят! Не пишете минуси, защото няма проект в България от който да не се краде! Това е най добрата специализация на службогонците в последните 33 г.!
Облагодетелстваха градовете по южната линия от Зимница до Пловдив и София, а по линията Бургас (Варна)-Карлово-София не е направено нищо. Като гледам големи гари се строят в малки градове като Нова Загора и Чирпан с подлези само дето пътниците са малко. По 2-3-*** или 3-4-*** са се качвали във влака Пловдив-Варна по който не веднъж съм пътувал.Единствено гарата в Ямбол не е пипната.Иначе мащабно строителство се шири яко.
За 30 години Автобусната Мафия унищожи БДЖ-то. По цяла Европа инвистираха и инвистират в ЖП транспорта - бърз, удобен, комфортен - само в Бг заливаха третокачествен "асфалт" в полза на Автобусната Мафия! В крайна сметка, днес, нямаме нито качествени магистрали нито ЖП транспорт! С едно изречение: " Абе хубава работа ама българска"!
Не се притеснявай. И в Южна не е направено нищо. Или ако е направено не става за нищо. Гордостта на банкянският дбл Кюлчев магистрала Тракия е леш. Разните жп проекти са само проекти. Магистрала Струма не е магистрала с тази Кресна. Магистрала Марица е дупка след дупка. А иначе морето е бетон. И там нема празно. Е, почти, де.
Подуяне не е завършена. Първи коловоз не работи, заграден е, площадката е на чакъл, а до втори и трети се стига през тъмен тунел. Няма навеси съвответно. Няма и разписание - като дойде влака, чак тогава от информация ти казват на кой коловоз, и имаш 1-2 мин да дотичаш до него през чакъла през линията или през тунела.
Трябва си. В Италия влаковете се движат с 140 -160км . Вътре климатика бичи здраво . Наистина е много бързо и комфортно. На гарите има табла с информация, както и машини за билети. А имат и по скъпи билети за най бързия влак. Развива над 200 км/ч.
София - Бургаз - Созопол , за колко ще се взима от влак ? С кола съм за 4 часа айляшката със спирането за кафенце и пикня
Ай да видим дали София -Ловеч ще се вземо по бързо от влак спрямо кола . Имам още такива примери
Кой не е дошъл да ме управлява, той не е подобрил влаковете. Единия и мост ни построи на Дунав, както и литнахме до Скопие. Парашутисти, братче, вдигай краката, минават таралежите.
всички статии за ЖП транспорт в България винаги се пишат в бъдеще време.. Ще това, Ще онова и всичко се случва с никаква скорост. Да дават на концесия линии, нови трасета, да пускат чужди пътнически превози иначе никъв шанс. Влаков тунел под Стара Планина - едва ли в 21ви век. От Фердинанд единствено тук-таме някое трасе да е удвоено или електрифицирано. за 100г няма нов път никъде.Големи градове, включително областни, нямат влак или влакът е под всякаква критика.. - смолян, добрич, силистра..
С новите влакове пътуваме по-бързо, отколкото с автомобил