34

Готин

преди 10 месеца

Пропуснали сте съществената информация! Статията звучи, като: Едни хора се разбраха едни нещо.

33

анонимен

преди 10 месеца

до 28: Еле реално във всеки столичен квартал има по бройка 100% изграден поне примерно триетажен платен паркинг и след години същия е изцяло 90% запълнен с автомобили стоящи там само нощем, или пък всесезонно - да се търси място за нова многоетажна паркингова сграда ?! Комай не е напълно верен - поне откъм доказано приложенИдеи - софийския девиз ,,расте - но не старее" ... живи + здрави

32

Анонимен

преди 10 месеца

До 30 : автомобила не е за хора на минималната заплата.

31

нормален

преди 10 месеца

Да изградят подземни, надземни многоетажни паркинги по кварталите. Да може да се купи или наеме, тези които хитруват да ги глобяват. Сега какъв е избора - 50 места пред блока и 60 коли да живущи - винаги 10 са в нарушение, но това не са джигити.

30

нормален

преди 10 месеца

До Анонимен 29С 780 лева мин заплата? Има ли ваучери за нови коли, подкрепа от държавата за ел. коли? Нека се приземим и да погледнем реалността. Доста нови коли с избушени катализатори замърсеват яко. 90% от старите коли са на газ и са по екологични от евро 6

29

Анонимен

преди 10 месеца

Най доброто което може да се направи е да поставят ценова бариера за старите таратайки. Навърши ли 10 години - 1000 лв данък, +по 200 лв за всяка следваща година. Освен това жесток контрол на техническото състояние и спиране от движение за всяка неизправност. И конфискация на МПС за по тежките нарушения. Много бързо ще намалеят задръстванията.

28

Анонимен

преди 10 месеца

Хората отидоха на почивка и веднага някаква калинка с бяла ризка взе да съчинява приказки от 1001 нощ. Яка чистка трябва в СОС, всички общини, паркинги и гаражи и тн. С освободения огромен паричен ресурс - строителство на гаражи, подземни, надземни и тн., но с ниска такса. Това е стъпка в правилната посока.

27

до Българка

преди 10 месеца

Според Вас, какъв процент от колите са изоставени и каквъв процент са колите на собственик, който има повече от една? Не че това не са проблеми, но не са основните. Основните са презастрояването и пренаселването.

26

Гошо

преди 10 месеца

Ох тук и да си напиша коментар есето знам, че ония *** такива медии не четат с критики.

25

Анонимен

преди 10 месеца

Хахах успех. София вече е едно гето неуредено и няма никакъв шанс да се оправи. Никакъв. Преди 5 години вика тоя че почнал проекта. По зле никога не е било. Вервайте им

24

На три буустера

преди 10 месеца

Най-много намалява задръвстване по Околовръстния път между Бояна и Люлин !!!

23

Да допълня...

преди 10 месеца

До Йосарян 22 Русия е далеч по напред от Турция. За нула време направиха най хубавата война и сега не могат да се измъкнат с чест.

22

azz

преди 10 месеца

една огромна камара празни думи....всеки,който шофира постоянно може да каже повече от тези книжни плъхове...Няма светофар със светофар координиран,няма нито секунди нито мигащ сигнал, многоетажните достъпни паркинги присъстват само в предизборните обещания,ремонти на ремонти на едни и същи места,тежко натоварени камиони в трафика-рушат и затапват движението,нагло паркиране без последствия във всяка лента....и колко още ....

21

Йосарян

преди 10 месеца

За времето, в което у нас се ремонтира половин столично трамвайно трасе, в Турция построиха: най-дългият въжен мост в света, най-дългият тръбен тунел в света. И АЕЦ. :)

20

Анонимен

преди 10 месеца

Експертите са шофьорите които карат по цял ден но никой не ги пита от кабинета не се решават такива проблеми

19

зер

преди 10 месеца

" Може да се даде препоръка на инвеститора, че трябва да ограничи етажността, например. " - ха ха ха ха. Какъв майтап.

18

Българка

преди 10 месеца

Улица с четири метра широчина е вход и изход за квартал с перцифрено число жители. Какви улеснения, какви пет лева. Трябва моментално да се спре строителството, да се изчистят колите "паметници" от паркингите и улиците и да се увеличи драстично данък мпс за всеки втори и поввче автомобил в домакинство. Само тогава нещо ще помръдне в положителна посока. Също и да се спрат кражбите при ремонти и да се оптимизира времетраенето им.

17

пък и да попитам

преди 10 месеца

как 5-я етаж, напр. ще намали задръстването по улиците и ще улесни паркирането?

16

пак не разбрах

преди 10 месеца

какво точно са измислили, т. е. за какъв проект са им платили, работили го 5 години и нищо конкретно.

15

Азимов

преди 10 месеца

Празни приказки. Състоянието на пътната инфраструктура у нас е потресаващо. Като в страна от третия свят.