17

Смешки

преди 11 месеца

Зелен транспорт, задвижван на ток от тецове. И колкото по-зелен става транспорта, толкова повече пушат тецовете. Ефект - нулев за климата.

16

ЧИТАТЕЛ

преди 11 месеца

Странна фамилия. какво ли е закодирано в това име? И кому са нужни българските пощи, та ще ги оздравява? Нашият ЖП транспорт е най-бавен, неудобен като место, и пак никому не нужен. Кой иска да се вози в едно купе с шведи? А като имаш кола , може да ходиш на работа на 2км, и на 102, както е навсякъде по света, но пиронът не го е разбрал. Въглеродните емисии в ЕС за последните 10-12г изобщо не са увеличени, и нямат никакво въздействие.

15

Анонимен

преди 11 месеца

Във великите САЩ траверсите на железопътните линии са от 19-ти век и са все още дървени. Катоастрофи с дерайкорали влакове ставет практически почти всеки ден. Няма нито километър скоростна отсечка. А електрически автобуси ще се произвеждат тепърва, вицепрезидентката възторжено откри първото производство буквално преди броени месеци.

14

Бай Чеп

преди 11 месеца

Абе, да не би да става дума за "зелен", Брюкселки хайвер?

13

Анонимен

преди 11 месеца

Преминаването на огромна част от превоза на товари и хора от масови(Ж.П, автобуси) към малки и лични(тирове, лични МПС)през последните десетилвтия се направи в угода на развитието на автомобилостроенето в някои големи западни държави и в тотална вреда на природата, разпределението на населението из страната и всичко наоколо. В средногоемите градове практически няма градски транспорт, междуселищните връзки са ужасни, ако ги има. Населението се концентрира като мравуняк - признак на липса на мисъл

12

Зевзек

преди 11 месеца

Ся братче ше почнат да пребоядисват старите дизелови автобуси със зелена боя, да видите тогава какъв зелен транспорт ше има. Може и такситата да пребоядисат.

11

Анонимен

преди 11 месеца

Като чуя "зелен" и получавам обрив

10

Анонимен

преди 11 месеца

тотални некадърници - то няма друг транспорт тоя зя зелен ми говори - пускай го на ливадата да ходи пеш

9

жп-еец

преди 11 месеца

Първо искаме ревизия в БДЖ и министерството, защото познаваме предишните министър и зам. и техните способности да "усвояват"...После приоритет на БДЖ- трябва най-накрая да се възтанови този транспорт..

8

Общ работник

преди 11 месеца

Ъъъъ, зелен....транспорт...еко-меко нещо ли да разбирам? И също във въздуха. Защото транспорт по земята в България трудно да се случи, то няма пътища. А тоя вече и за зелен транспорт говори. Явно се учи от мъдрия политик, който отдавна е казал - "никой не може да ви даде това, което аз ще ви обещая".

7

Анонимен

преди 11 месеца

Ясно, ще източвате данъци под предлог "зелен транспорт"

6

Анонимен

преди 11 месеца

Оздравяване на пощите и БДЖ!? Тоест още наливане на пари на данъкоплатците в бездънната каца на държавни фирми с пословично некадърно управление, които са не само на перманентна загуба, но и постоянно искат още и още пари. Г-н министъра по-скоро трябва да се замисли как да ги изкара на печалба, за да има реална полза от тяхното съществуване.

5

Анонимен

преди 11 месеца

Ами да боядиса рейсовете в зелено..

4

Бай Дрън

преди 11 месеца

Тоя отива на другия полюс. Не е добре. Булгария ще тъне в мизерия и заради тоя. Не може приоритет да ти е зелен транспорт при положение, че 90% от българите не могат да си позволят какъвто и да е транспорт! Не това са приоритетите на България, а пътища, тунели, мостове, нови гранични пунктове, тол такси, паркинги...Това са приоритетите, а не да отидеш от София до Бургас с Тесла за 200 бона!

3

Анонимен

преди 11 месеца

Зелен транспорт е единствено коня, макар, че и там е спорно, много пърди и холандия няма да одобри.

2

Бебо

преди 11 месеца

Ние отдавна се хванахме за зелено'

1

Жиката

преди 11 месеца

Ще раздават безплатни ролери.