Зелен транспорт, задвижван на ток от тецове. И колкото по-зелен става транспорта, толкова повече пушат тецовете. Ефект - нулев за климата.
Странна фамилия. какво ли е закодирано в това име? И кому са нужни българските пощи, та ще ги оздравява? Нашият ЖП транспорт е най-бавен, неудобен като место, и пак никому не нужен. Кой иска да се вози в едно купе с шведи? А като имаш кола , може да ходиш на работа на 2км, и на 102, както е навсякъде по света, но пиронът не го е разбрал. Въглеродните емисии в ЕС за последните 10-12г изобщо не са увеличени, и нямат никакво въздействие.
Във великите САЩ траверсите на железопътните линии са от 19-ти век и са все още дървени. Катоастрофи с дерайкорали влакове ставет практически почти всеки ден. Няма нито километър скоростна отсечка. А електрически автобуси ще се произвеждат тепърва, вицепрезидентката възторжено откри първото производство буквално преди броени месеци.
Преминаването на огромна част от превоза на товари и хора от масови(Ж.П, автобуси) към малки и лични(тирове, лични МПС)през последните десетилвтия се направи в угода на развитието на автомобилостроенето в някои големи западни държави и в тотална вреда на природата, разпределението на населението из страната и всичко наоколо. В средногоемите градове практически няма градски транспорт, междуселищните връзки са ужасни, ако ги има. Населението се концентрира като мравуняк - признак на липса на мисъл
Ся братче ше почнат да пребоядисват старите дизелови автобуси със зелена боя, да видите тогава какъв зелен транспорт ше има. Може и такситата да пребоядисат.
тотални некадърници - то няма друг транспорт тоя зя зелен ми говори - пускай го на ливадата да ходи пеш
Първо искаме ревизия в БДЖ и министерството, защото познаваме предишните министър и зам. и техните способности да "усвояват"...После приоритет на БДЖ- трябва най-накрая да се възтанови този транспорт..
Ъъъъ, зелен....транспорт...еко-меко нещо ли да разбирам? И също във въздуха. Защото транспорт по земята в България трудно да се случи, то няма пътища. А тоя вече и за зелен транспорт говори. Явно се учи от мъдрия политик, който отдавна е казал - "никой не може да ви даде това, което аз ще ви обещая".
Оздравяване на пощите и БДЖ!? Тоест още наливане на пари на данъкоплатците в бездънната каца на държавни фирми с пословично некадърно управление, които са не само на перманентна загуба, но и постоянно искат още и още пари. Г-н министъра по-скоро трябва да се замисли как да ги изкара на печалба, за да има реална полза от тяхното съществуване.
Тоя отива на другия полюс. Не е добре. Булгария ще тъне в мизерия и заради тоя. Не може приоритет да ти е зелен транспорт при положение, че 90% от българите не могат да си позволят какъвто и да е транспорт! Не това са приоритетите на България, а пътища, тунели, мостове, нови гранични пунктове, тол такси, паркинги...Това са приоритетите, а не да отидеш от София до Бургас с Тесла за 200 бона!
Зелен транспорт е единствено коня, макар, че и там е спорно, много пърди и холандия няма да одобри.
Зеленият транспорт водещ приоритет за министър Гвоздейков