116

ГжегошБженчешчикевич

преди 11 месеца

От евреи какво друго може да очакваш, освен лакомия! Мине, не мине някое столетие, току ги подгонят. И после, рев!

115

Я, па Я

преди 11 месеца

Най брутално алчната компания. Не са никакъв лоукост. Ползвах я няколко пъти. Искаха да ме накарат да платя свръх багаж. На лентата показваше 24 кг. А преди това я мерих на съседно гише и беше 22,5 кг. Имаше спор, разправии и отказ да ми вземат багажа. Не им се получи обаче, събрахме се доста хора и накрая ги мерих с еталонен кантар и се оказа, че багажа ми е 21 кг. при допустим 23 кг. Много хора обаче се връзват и плащат 60 евро горница, само за да пътуват. Никога повече не се качих при тези...

114

До Ивелин

преди 11 месеца

Пилота не е преуморен,просто работното му време е приключило и според европейските изисквания е длъжен да слезе от самолета със или без негово съгласие.Доста закони и правила от авиацията не се знаят от обикновения пътник,който е дал 50 лв да прекоси Европа и си мисли че лоукостките са му длъжни след това за нещо.

113

nxjjxududd

преди 11 месеца

WizzAir са отменили всички полети от Варна за Виена и Прага след септември 2023 г. Имахме билети и за двете посоки. Голяма гадост!

112

Запознат

преди 11 месеца

Нека да не забравяме чия собственост е Инвестор и защо така звучно плюят по конкуренцията на трагичните Bulgaria Air.

111

Ivelin

преди 11 месеца

Колко пъти съм си патил от Wizz Air - не съм ги броил даже ! А на 2 пъти са ми отменяли полет буквално секунди преди да ни качат в самолета, защото ( цитирам ) : "Пилотът е надвишил летателните си часове и е преуморен " . Срамно, абсурдно и крайно неуважително към пасажерите е да посочваш подобна причина за отмяна на полет. Според някои " остроумни" коментари това било измишльотина от " мисирките ". Измишльотина - друг път.

110

Анонимен

преди 11 месеца

Триете коментари ми се струва. Имах два и ги няма. Писах, че имат да ми дават пари, без да съм пътувала, но ги чакам повече от 3 год. Wizzair.

109

Пилота

преди 11 месеца

Аз съм пилот там и не съм преуморен.

108

Анонимен

преди 11 месеца

Летял съм с Уйз еър поне 15 пати и винаги без проблем. Също този Февруари и нищо особено. Явно някой хора са по пратенциозни. А като знам и какви са виликобританците, нищо чудно. Българите не сме толкова прости.

107

Анонимен

преди 11 месеца

Целта на статията е да оплюе една ефтина опция за пътуване. С Ковид измишльотината целта беше да фалират дребните и капитала да е изцяло в монополи, които да скубят клиента както си искат, но все пак някои се опитват да се задържат на пазара и сега се прави всичко за да бъдат дескридитирани и да фалират. Надявам се да се справят и да оцелеят.

106

Алекс

преди 11 месеца

Имам доста полети с WIZZ и съм доволен.Нови самолети и любезен кабинен състав.Преуморените пилоти са измислица на мисирките.В авиацията има правила,които се спазват от всички авиокомпании без значение дали са нискотарифни или високотарифни.А 5млн. са дребни стотинки за WIZZ.

105

Киро

преди 11 месеца

Да ве бритиш са същите измамници пари от тях не можеш да вземеш връзки с клиенти един месец за отговор. Губят куфар на директен полет лондон софия смешници.

104

до 110

преди 11 месеца

А и тук става въпрос за after care customer service - т.е. когато нещо с полета се прецака. С компании като БА няма проблеми за обезщетения и компенсации, но Уизеър и Раян Еъе са ужасни.

103

до 110

преди 11 месеца

На БА не са ранни полетите, имат един в 06.25, но имат и 08.25, 14.00. 15.20ч. с БА се лет много добре, понеже Хийтроу е много по-добре уредено като летище. А и БА са си по-класна компания.

102

Уизеър са много зле

преди 11 месеца

До Таня - Танче, правиш се на много отворена, обаче за някои работи не си в час, например за полетите Лондон-Сф с Бритиш Еъруейз проблем е фактът, че полетите им са много ранни. А когато трябва да станеш в 2-3 часа през нощта, определено ти се отразява на "нервите"

101

Уизеър са много зле

преди 11 месеца

До Анонимен 107 - ами то и аз съм доволен от нискобюджетните компании! Вършат си работата хората, а и цените им добри. ОБАЧЕ Уизеър са зле, много зле! Взимат пари, ама услугата им от лоша, по-лоша... а парите, които взимат не са по-малко от другите. Пълни са с разни скрити екстри. Изобщо - НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ! Това го казва един много летял

100

Уизеър са много зле

преди 11 месеца

Уизеър са една ужасна, УЖАСНА компания! Пътувал съм Лондон - София - стюардите и стюардесите са пълни проостацци, с арогантно отношение към пътниците, все едно самолетът е техен и са качили хората по милост... Закъснения и чакане пред гейта с часове и дори не смятат за нужно да се извинят! И ийзиджет, и райънеър, всички са по-добри от тях. Винаги, когато можете избирайте друга компания

99

Анонимен

преди 11 месеца

Аз пък съм си доволен от лоукост компаниите! И, моля Ви, когато има възможност не ги ползвайте, че понякога самолетите са пълни до откат!Желая Ви хубаво лято!

98

ponti

преди 11 месеца

До До ponti:) Разбира се - някой въобще не знаят, че имат право на обезщетение, други знаят, но нямат елементарни умения, за да ги потърсят, трети ги търсят директно към компанията, четвърти чрез специализирани кантори и т.н. Пътник ми обяснява, че като кацнем в София, зет му ще го вземе с S-класата пред самолета..... и като кацнахме, този не се качва в автобуса, защото чака зет си. Повечето от коментарите тук са такива.

97

До ponti

преди 11 месеца

Грешиш за RyanAir.Платиха ми до стотинка в рамките на месец от подаване на иск заради забавяне на полет с 4 часа .Кой друг го прави?Луфтханза протакат до забрава.