8

Анонимен

преди 1 година

Казвам, че нископодовите са неудобни за пътуващите, но който си пътува с колата не го знае. Колкото до автобусите и трамваите от едно време, да бяха по-удобни за многото хора пътуващи с тях (едно е празен трамвай/автобус сега, съвсем друго е претъпкан с хора, както беше до 1989), а за детските колички , веднага няколко мъже скачаха да помагат. Сега мъже май няма, а и детски колички почти няма.

7

1234

преди 1 година

До 4, казваш едновремешните Икаруси си бяха супер за возене. Или трамвайте дето трябва планинска щека или шерпа за да се качиш с бебешка количка?

6

Нещо в страни

преди 1 година

Полицията в Мадрид само за декември миналата година купила 472 автомобила еко категория 1 и 0(нулеви емисии) Панела карат Лафи ниви и астри на по над 20 години.Няма такова гето като България няма нямате си представа в каква дупка живеете

5

Анонимен

преди 1 година

Поне има нещо насреща. А при баджанаците нищо не се прави и пари няма и ни плашат с фалит.

4

Анонимен

преди 1 година

Още милиончета в чекмеджетата на ГЕРБ, които ние плащаме чрез данъците си.

3

Анонимен

преди 1 година

Нископодовите автобуси са ужасно неудобни за пътуване. Същото е и с нископодовите трамваи.

2

Един Българин

преди 1 година

Реклама на герб? А колко ни струваха и колко ще ни струват във времето за поддръжка, смяна на акумулатори, поддръжка на зарядни станции? Какъв е процентът под масата и дали няма да осигури 5-10% нагоре на партията от Банкя с нашите пари? ШКАФЧЕВ, къде си? Никакъв те няма. Сигурно пак ще откажеш да си депутат. За какво гласуват баламурниците за теб?

1

Анонимен

преди 1 година

Пускат модерни електробуси на щастливите софиянци.