29

Анонимен

преди 1 година

Докато в ЕС ни управляват меки китки ще има популизъм и идиотизъм.

28

Анонимен

преди 1 година

Излиза, че с изключнеие на едни *** в Брюксел, които не са от Брюксел, ами са по служба там, НИКОЙ не им ще зелените глупсоти. Имаш по 1000-2000 еко теро... активистчета във всяка страна и това е. Нито Германия, нито Италия, нито Австрия, нито Испания, нито който и да е на Блаканите. Ами защо тогава? Заради 'условия' поставени от 100 души, за които никой не е гласувал?

27

5858

преди 1 година

В България няма завод за автомобили. Оказва се, че ние няма да затваряме нито да се налага да преструктурираме заводи за автомобили.

26

Анонимен

преди 1 година

ще ги натиснат да го приемат и те. В бъдеще само елита ще може да притежава автомобил. На низшите бачкатори не им се полага този лукс.

25

Batman

преди 1 година

Аз съм против броксела за забрана на бензиновите и дизеловите коли,, като дете карах детски електрически коли сега съм мъж и искам да карам инстински коли

24

Анонимен

преди 1 година

Да, иначе американците карат трошки с бензин А83, какъвто ние дори при социализма не сме ползвали, така че ако изобщо има замърсяване от обикновени граждани това е там. Главните замърсители на планетата са корпорациите с миризливите си фабрики, обаче за тях мерки няма. За американците и китайците мерки също няма, само ние в Европа ще спасяваме света. Не знам докога хората ще седят и ще приемат безумиците на шепа изперкали психопати в Брюксел, които са си въобразили, че имат някаква власт.

23

Гогич

преди 1 година

И Австрия е против спирането на стандартните коли И зелените се пукат от яд То и в повечето области зелените бяха изритани от управлението след изборите :))) Кеф :)))

22

Анонимен

преди 1 година

"Кофти, Грета ще остарее заедно с мечтата си" - Смешното е, че вече взе да се сдъртчосва. Има от ония гадмнкя ген, дето го има някои в Швеция - от 15 скачаш директно на 45.

21

Анонимен

преди 1 година

До 22 - И какъв им е проблемът, да изкарат със старите двигатели? Няма абсолютно никаъв приблем с повето двигатели добрпеди Евро 5, не знам за вас ...

20

Анонимен

преди 1 година

Правилно! Аман вече от либерастки идеи и болшевишки забрани и ограничения!

19

Анонимен

преди 1 година

Че са спрели забраната, добре. Проблема е че автопроизводителите вече са подговили нещата за спиране на ДВГ и замяната с ел. Дори вече няма представяне на нови модели, а само на фейс-лифт. Да не говорим за разработка на нови двигатели, трансмисии и т.н. Разработката на съвременните автомобили се подготвя години предварително - спецификации, доставчици, производство... В България много хора работят за автоиндустрията и разбират за какво става дума.

18

Снимката

преди 1 година

над статията кърти! Джорджа така е хванала микрофона , че още малко и ще започне да прави любов с него,

17

Бай Пешо

преди 1 година

Язе като един *** шоп, искам да питам оти тролея, в който освен акумулатор и електромотор няма нищо друго ще струва по-скъпо от кола с ДВГ ? Май рушветите струват скъпо, и ние трябва да ги платиме. Освен това, като тези жичкаджии толкова ги *** за природата, оти все още не рециклират батериите, и защо има толкова много електроника в този тролей? Навремето истинските тролеи и трамваи нямаха никаква, а се движиха. Всичко брате е следене и контрол.

16

Анонимен

преди 1 година

Не знаех, че е имало такава, нашите джамбази постоянно вкарват от северна Италия ''нераждясали'' дераци.

15

Анонимен

преди 1 година

То може, ама както е тръгнало, Евро 7 също трябва, да се ... преосмисли. Толкова е наковано, че забравате за т.нар. "малки градски автомобил". Изискванията са толкова глупави на всяко ниво, че няма как, да събереш двигател, който да им отговаря и да е повече от 30 к.с. ...

14

Анонимен

преди 1 година

Голфче, ново, 50 000 лева. ID 4, дето уж ще го замени - 110 000 лева. Само се молете, да не ви се разтрака електромотора, че VW може и да не принае гаранияат, а ако искате ткаъв втора ръка ... НЕ МОЖЕЛО! Трябва да е от сервиза. Нищо, че е една и съща машинка - има "чип", дет не дава да тръгне. Па забравете, някойд руг да произведе подобен. Смяна на батерия? Хууухууухуу! Няма една обявена програма, за подмяна на батерии, пичове! Тва не ви е етлеефона от 2007-***!

13

Анонимен

преди 1 година

До долу ЕС - Лщбимият ми контра-аргумент (или буквално "опорка", както викат младите днес) е, че "нямаме достатъчн време! Докато дърветата порансат, ще умрем от жега". И го слушам тоя аругмент, още 2013/14-а когаот лудостта вече си показа збките, защото се бее ззагнездила в главите на ръководителите на някои инстититуции. Н, че нещо, ама ако бяхме съдили дървета от тогава, вече щеше да има ефект.

12

ПозНАТА истоРИЯ

преди 1 година

Всичко ми напомня на забраните и зора да купуваме луминисцентни ако-био живачни енергопестящи луминисцентни лампи, преди по естествен начин, ЛЕД не ги бутна в кошчето за *** на историята! Явно има запаси електрокари които е зор да се пласират преди да се пусне наистина добра технология на пазара!

11

Ха тъй...

преди 1 година

Да е жив и здрав макарона. От утре почвам да ям само пица и макарони....!!! И само италиански коли ще си купувам. Даже вече си купих една...мое да е евтина, ама е кола и не е с 3 дупков миксер под капака. А ТОКова кола, никогиш...!!!

10

долу ЕС

преди 1 година

проблема с въглеродния диоксид природата го е измислила, казва се ДЪРВО! обаче скапания ЕС не прави планове за засаждане на гори, за задържане на газа за по 100 г поне, защото гората не връща ресто, за корупция говорим..... това е истината. Всички други планове включват печатане пари и рушвети